Ali Yas schreef:
Een beetje wanhopig word ik wel. Misschien is het gebruik van deze site toch te ingewikkeld, hoewel ik dacht van niet. Misschien komt het alleen doordat het anders is.
Of het komt omdat wij minder slim zijn dan jij Ali Yas...

Ali Yas schreef:
Een beetje wanhopig word ik wel. Misschien is het gebruik van deze site toch te ingewikkeld, hoewel ik dacht van niet. Misschien komt het alleen doordat het anders is.
Pilgrim schreef:Ik heb het zo druk dat ik geen tijd om een kolom te schrijven. Het spijt me.
Ali Yas schreef:Pilgrim schreef:Ik heb het zo druk dat ik geen tijd om een kolom te schrijven. Het spijt me.
Meld je in elk geval aan! Een korte reactie schrijven kan ook. Hoe vaak krijg je nou de kans een van de eersten te zijn op een gloednieuw blog?
Ariel schreef:Jammer dat ik je column niet kan delen via twitter.
Ali Yas schreef:Ariel schreef:Jammer dat ik je column niet kan delen via twitter.
Huh? Hoe zou dat dan moeten werken?
Ariel schreef:Ali Yas schreef:Ariel schreef:Jammer dat ik je column niet kan delen via twitter.
Huh? Hoe zou dat dan moeten werken?
Door een twitterlink?
Code: Selecteer alles
http://twitter.com/share?text={…}&url={…}
Ik vrees, dat de neutralisering van geslachten meer heeft te maken met de Omvolking waaraan al hard wordt gewerkt, met name door de niet aflatende stroom van moslims uit het midden-oosten en zwarten uit Afrika. De bedoeling is, dat daar door vermenging en door een sterke daling van ontwikkelingspeil een amorfe mensenmassa zal ontstaan. De geld-elite, als ook de Bilderberg-elite, kunnen dan het bestuur gaan overnemen over Europa in het begin, en later uit te breiden over de wereld.
DAT is de bedoeling: volledige uitschakeling van aparte volken, met hun eigen geschiedenis, hun eigen gebruiken, die door grenzen worden bijeengebracht tot VOLKEREN. Zo zijn ze in de loop van de geschiedenis gevormd. MAAR DAT MAG NIET MEER IN DE TOEKOMST !! Vraag dat maar aan Timmerfrans en JanKloot Juncker.
Ariel schreef:Top!!En blauw kleurt goed bij geel.
Ariel schreef:Ans Lobler schreef op mijn facebook, als antwoord op jouw laatste column, dit berichtIk vrees, dat de neutralisering van geslachten meer heeft te maken met de Omvolking waaraan al hard wordt gewerkt, met name door de niet aflatende stroom van moslims uit het midden-oosten en zwarten uit Afrika. De bedoeling is, dat daar door vermenging en door een sterke daling van ontwikkelingspeil een amorfe mensenmassa zal ontstaan. De geld-elite, als ook de Bilderberg-elite, kunnen dan het bestuur gaan overnemen over Europa in het begin, en later uit te breiden over de wereld.
DAT is de bedoeling: volledige uitschakeling van aparte volken, met hun eigen geschiedenis, hun eigen gebruiken, die door grenzen worden bijeengebracht tot VOLKEREN. Zo zijn ze in de loop van de geschiedenis gevormd. MAAR DAT MAG NIET MEER IN DE TOEKOMST !! Vraag dat maar aan Timmerfrans en JanKloot Juncker.
Ik weet niet wat ik hier op kan antwoorden.
Ali Yas schreef:Formatie 2017: 3e ronde
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten