De Gutmensch

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Zwitserse moslim-smokkelaarster zwaar teleurgesteld door haar Pakistaanse Toy Boy

Geplaatst op 2 juli 2017

Afbeelding

Onlangs berichtte PI-News over de Zwitserse Barbara Schwager (56, foto), die zich door een Pakistaanse molsim blijkbaar maar al te bereidwillig in de maling had laten nemen. Eerst mocht de 26-jarige Nadeem Akram (kleine foto) bij haar in Ennethausen wonen. Toen zijn asielaanvraag werd afgewezen en hij met uitzetting bedreigd werd, bracht hij de naïeve vrouw er zelfs toe hem in Italië een gezamenlijke schuilplaats (zij dacht dat het een liefdesnest zou zijn) te financieren.

Ze riskeerde zelfs gevangenisstraf voor hem


Begin mei was het stel begonnen aan een vakantiereis, die het van Italië via Oostenrijk naar Duitsland leidde, waar ze aan de grens ontdekt werden. De 56-jarige kwam eerst in voorarrest en werd daarna wegens mensensmokkel veroordeeld. De lover kwam in de gevangenis om uitgezet te worden.

De “Blick” bericht:

In juni dook Nadeem weer in Ennethausen op. Zijn “Bobo”, zoals de Pakistani Barbara Schwager noemde, smokkelde hem in haar auto over de grens naar Domodossola terug naar Italië. In San Giovanni Valdarno huurde de vrouw uit Zürich een romantische zolderwoning.

Nu is alles voorbij. De Pakistani kon zich blijkbaar niet langer bedwingen en de islamchip in zijn hersenen kreeg blijkbaar de overhand. En dat hoewel hij “Bobo”, zoals hij haar noemde, toch beloofd had te trouwen.

“Hij was gemeen tegen me en heeft me zelfs in mijn gezicht geslagen”, vertelt ze aan “Blick”. Nadeem zou in Italië zijn ware gezicht hebben laten zien: “Hij zei dat een goede vrouw niet zou denken en praten. Hij schold me uit, was driftig of liet me alleen – verdween uren lang zonder te zeggen waar hij naartoe ging.” [...]

Nadeem breekt de vastenmaand ramadan af, begint te drinken, wordt gewelddadig. “Ik werd echt bang voor hem. Hij leek niet meer normaal”, aldus Barbara Schwager.


Ook een hernia van zijn “geliefde” kon de moslim er niet toe brengen zich menselijk te gedragen. Hij zorgde gewoon niet voor haar. Een baan zocht hij ook niet. “Ik moest alles betalen. En bij de rugpijn kwam dan ook nog de pijn in mijn hart”, aldus de naïeve teleurgestelde vrouw. Ze houdt nog steeds van hem, maar ze moet uit de woning. Ze zal naar Zwitserland terugkeren.

Eén verhaal uit zeker honderden, waarbij de onnozele vrouwelijke goedmensch nog geluk had dat ze het er bij haar uitstapje in de wereld van een islamitische pasja levend vanaf bracht.

Bron: http://www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/02 ... e-toy-boy/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Paul Joseph Watson: George Clooney is een volslagen idioot
Gepubliceerd op 7 jul. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De Gutmensch

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:Paul Joseph Watson: George Clooney is een volslagen idioot
... en ietwat inconsequent.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Brandenburg: Door moslim aangevallen “goedmensch” zoekt fout bij zichzelf

Geplaatst op 16 juli 2017

Afbeelding

Mohammad Hussain Rashwani (kleine foto) is een Syrische VIP-gast van de bondskanselier en viel eind juni zijn cheffin (foto) Ilona Fugmann met een mes aan, de eigenaresse van een kapsalon in Herzberg in de deelstaat Brandenburg, waarbij hij haar zwaar aan haar hals verwondde. De kapster had de moslim uit Damascus, die in zijn thuisland ook als kapper had gewerkt, niet alleen een baan gegeven, maar hem ook waar mogelijk ondersteund. Mevrouw Fugmann heeft heel duidelijk het “goedmenschen”-defect, dat ook, zoals nu blijkt, zelfs na een aanval op lijf en leden sterker is dan het gezonde mensenverstand.

De kapster is nog niet helemaal van de aanval hersteld en zoekt naar de fout, naar de oorzaken van de daad. Tot de aanval zou Mohammad een sympathieke man geweest zijn, zegt Ilona Fugmann. Haar kwelt een mogelijke eigen “schuld” aan de daad van de door de koran verziekte halsafsnijder.

De “Lausitzer Rundschau” bericht:

“Heb ik me er teveel mee bemoeid? Was ik te sterk voor hem? Hebben wij, dus mijn man en ik, teveel voor hem geregeld?” – deze en gelijksoortige gedachten spoken constant in haar hoofd. Maar er zouden geen signalen geweest zijn dat de uit Damascus afkomstige Syriër wellicht andere plannen gehad zou kunnen hebben. [...] “Ik heb geen enkel signaal opgemerkt dat iets dergelijks zou kunnen gebeuren”, kijkt de 64-jarige terug. Maar, geeft ze toe, hij zou de afgelopen maanden veranderd zijn. Ilona Fugmann vertelt: “We hadden na een super start veel tijd in hem geïnvesteerd en hebben hem overal mee geholpen. We hadden wel degelijk plannen. Hij is een klasse kapper. De klanten waren heel tevreden over hem. Ik heb er tot het laatste moment in geloofd dat het allemaal goed komt.”

De islam laat zich niet verdringen
Plotseling zou de zogenaamd zo aangepaste moslim steeds vaker over “Allah” gesproken hebben en ook niet meer zo vaak bij zijn cheffin en haar man op bezoek zijn gekomen. Duits leren vond hij ook niet meer zo belangrijk en hij kwam steeds vaker te laat, herinnert de kapster zich. Ook weigerde hij op het laatst aanwijzingen van zijn cheffin op te volgen. Daarna kreeg hij trammelant met klanten:

Na trammelant in de kapsalon in Herzberg, omdat een klant niet tevreden geweest zou zijn met het resultaat van de Syrische kapper, zou ze tegen hem gezegd hebben dat ze met elkaar moeten praten. “Ik wist dat het zo niet verder kon gaan. Maar onmiddellijk drong de vraag zich bij me op wat er van hem terecht moet komen als ik hem eruit gooi. Per slot van rekening geloofde ik immers nog steeds in hem. [...] Dat ik me zo vergist kan hebben in een mens”, schudt ze ongelovig met haar hoofd. “Ik vind hem eigenlijk alleen maar zielig.”

Maar dat is nog niet alles. Niet alleen heeft deze vrouw blijkbaar niets bijgeleerd, zich waarschijnlijk intussen ook niet geïnformeerd over de islam en zijn aanhangers – of de informatie gewoon niet kon verwerken met haar “goedmenschen”-verstand – ze heeft ook al een nieuwe oogappel die haar zieke wereldbeeld bevestigt:

Des te blijer was ik hoeveel meegevoel ze de afgelopen weken zou hebben ervaren, hoeveel groeten ze ontvangen zou hebben – “deels van mensen die ik helemaal niet ken”. Onder hen ook Syriërs, die haar bloemen gebracht zouden hebben, zich in een brief voor de daad van hun landgenoot verontschuldigd en zich ervan gedistantieerd hadden. “Ik heb geen haat op Syriërs”, zegt Ilona Fugmann. “De integratie zou hebben kunnen lukken, ook vanwege de vele ondersteuning die ik heb gekregen.”

Zo´n gedrag kan alleen maar pathologisch gemotiveerd zijn. De doorsnee “goedmensch” gedraagt zich overeenkomstig schizofrene ziektebeelden. Hij houdt tegen iedere rede aan zijn wereldbeeld en kijk op de dingen vast. Het maakt niet uit of dit ideaalbeeld een persoon of een wereldbeschouwing, een ideologie is, de “goedmensch” is er ziekelijk op gefixeerd en volgt hem zonder beperkingen.

Bron: www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/16 ... -zichzelf/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Illustratief in deze:

Titel: Herr Biedermann und die Brandstifter
Auteur: Max Frisch
Uitgegeven 1958
Pagina's 80
https://www.scholieren.com/boek/1228/he ... andstifter
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

IJsmerk Ben & Jerry's: haal meer vluchtelingen naar Europa. :no1: Echt niet B & J...Ik hoop dat niemand meer jullie ijsjes gaan kopen.
Er moeten meer kwetsbare vluchtelingen vanuit opvangkampen in de hele wereld naar Europa worden gehaald, stellen VluchtelingenWerk én ijsmerk Ben & Jerry’s in een campagne die vandaag begint. Home Safe Home, heet het in Ben & Jerry’s taal.

IJs en het grote vluchtelingenprobleem? Het is een wat onwaarschijnlijke combinatie, maar toch trappen het populaire ijsmerk Ben & Jerry’s en VluchtelingenWerk Nederland vandaag samen een campagne af waarmee ze (Europese) politici ervan willen overtuigen om meer kwetsbare vluchtelingen via hervestiging naar Europa te halen. ,,Het is een van de grootste problemen van dit moment. Wij spreken ons daar nu in Nederland voor het eerst duidelijk over uit. We hebben een jonge achterban en die willen we hiervoor activeren ”, zegt Laura van Geel, social mission manager van Ben & Jerry’s.

Waar het om gaat: Nederland ‘nodigt’ ieder jaar 500 vluchtelingen uit hierheen te komen, buiten de normale asielprocedures om. Dat zijn extra kwetsbare vluchtelingen als zieken, homoseksuelen of alleenstaande moeders met kinderen. Ze wonen vaak al een tijd in vluchtelingenkampen, maar lopen ook daar gevaar. Het gaat om Syriërs in Libanon of Turkije, maar ook om Congolezen, Ethiopiërs en Pakistanen.

,500 is echt te weinig, er zijn veel meer plekken nodig, 5000 zou logischer zijn”, zegt Annemiek Bots van VluchtelingenWerk. Eerder dit jaar luidde de UNHCR de noodklok. Er zijn wereldwijd 1,2 miljoen mensen die snel hervestigt moeten worden, stelt de vluchtelingenorganisatie van de VN. Maar vorig jaar waren er wereldwijd maar 125.000 plekken beschikbaar, waarvan Canada en de VS het merendeel voor hun rekening nemen. Europa bood 15.000 plekken aan.

In 2015 ging een van die plekken naar Armen Melkonian (27), een Armeense Syriër uit Aleppo. Armen vluchtte vanuit Syrië naar Libanon, maar voelde zich als homoseksueel ook niet veilig in Beiroet. ,,De VN vond dat ook en heeft me op de lijst voor hervestiging gezet. De dag dat het telefoontje kwam dat ik naar Nederland kon, was de mooiste van mijn leven. Als het niet was gelukt, was dat vreselijk geweest.”

Omdat deze zomer in Brussel wordt gewerkt aan een nieuw hervestigingsvoorstel voor de hele EU lanceren het ijsbedrijf en VluchtelingenWerk nu hun campagne, onder de naam Home Safe Home. Vandaag komt een petitie online, later deze zomer verschijnt een speciale smaak ijs. De campagne loopt ook in Groot-Brittanië, Duitsland, Zweden en België, landen die ook aan hervestiging doen.

Boycot
De campagne in de UK leverde het ijsmerk direct kritiek en een oproep tot boycot op. Weinig onderwerpen zijn zo politiek en emotioneel beladen als het vluchtelingenprobleem. Van Geel: ,,Sommige klanten vragen waarom we ons niet gewoon bij het maken van ijs houden. Maar dit bedrijf houdt zich al 40 jaar bezig met maatschappelijke onderwerpen als het klimaat en burgerrechten bezig houdt en dat laten we niet zomaar los.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Wie weet hoeveel Nederlandse mokkels aan mensensmokkel doen. :nietverstaan: Dat kunnen er best veel zijn .
Vrouw opgepakt voor mensensmokkel Duitsland

Een Nederlandse vrouw (44) is in Duitsland opgepakt voor mensensmokkel. Ze zat met twee illegalen in een huurauto en reed vanuit Oostenrijk de grens met Beieren over. Daar werden ze gecontroleerd.

Volgens de Duitse politie hebben haar twee passagiers aangegeven dat ze uit Tunesië kwamen en vanuit Italië naar Nederland wilden reizen. Een van hen is opgepakt omdat hij al vaker illegaal probeerde te reizen. Hij had een verlopen verblijfsvergunning voor Italië. De andere man is teruggestuurd. In de kofferbak van de auto lag een „bedrag met vijf cijfers”, maar niemand in het voertuig zei daar iets van te weten.

De huurauto, met Nederlands kenteken, wordt na onderzoek teruggegeven aan de verhuurder.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door King George »

NRC wil ISIS-tuig knuffelen

Afbeelding

Door Michael van der Galien 25 juli 2017

Hoe geschift het NRC Handelsblad is, vraag je? Nou, wat vind je hiervan? De NRC heeft een artikel gepubliceerd waarin er geroepen wordt dat we de ‘dialoog’ moeten aangaan met terugkeerjihadi’s.



Abonneer je hier op ons YouTube-kanaal en volg ons hier op Instagram.

Volgens de krant voor politiekcorrect, multicultureel en wegkijkend Nederland moeten we gewoon maar accepteren dat ISIS-slachters terugkeren naar ons land. Dat is namelijk na elke “oorlog” zo. Ik citeer:

“Volgens het humanitair oorlogsrecht moet er steeds onderscheid gemaakt worden tussen zij die wel en zij die niet, of niet meer aan de strijd deelnemen. Die laatste groep, van burgers, krijgsgevangenen, en medisch personeel tot gewonde strijders of zij die zich overgaven, heeft recht op een goede behandeling. Zij mogen niet aangevallen worden, maar hebben aanspraak op verzorging als ze ziek of gewond zijn. In iedere moderne oorlog tot nu toe was er vroeger of later sprake van repatriëring van overlevende ex-strijders. Dat moet de Nederlandse overheid nu al meewegen.”

Daarom moet Den Haag nu al een “actieve” houding aannemen en voorlichting en begeleiding regelen voor “de groep die de wapens neerlegt of dat wil doen.” Want, concludeert de krant van, voor en door doorgeslagen links, op lange termijn is er een “dialoog” nodig met deze gekken.

Natuurlijk beseft een kind nog dat er levensgrote verschillen zijn tussen de oorlogen waar NRC het over heeft en de oorlog tegen ISIS. ISIS is geen land, met een vijandelijk leger, maar een terroristische organisatie. Terroristen hebben helemaal niet dezelfde rechten als militairen. Dat geldt niet alleen voor de manier waarop ze behandeld worden op het slagveld, maar ook daarna, bijvoorbeeld als ze gevangen worden genomen.

De NRC beseft dat natuurlijk ook, wat dan ook de reden is dat de krant het over “strijders” heeft en niet over soldaten uit vorige oorlogen. Leuke truc om het oorlogsrecht snel van toepassing te krijgen op terroristen, maar helaas trapt niemand daarin.

Wat ISIS-idioten betreft die niet meevechten maar zich op andere manieren hebben ingezet voor die haatclub: ook dat zijn dus terroristen. Door lid te zijn van de organisatie hebben ze in strijd gehandeld met de wet en zijn ze medeverantwoordelijk voor de misdaden die ISIS gepleegd heeft. ISIS is immers een organisatie die het uitdrukkelijke doel heeft om haar radicale denkbeelden aan iedereen op te leggen en andersdenkenden af te slachten. Iedereen die op wat voor manier dan ook voor ISIS werkt maakt het mogelijk dat de slachters hun misdaden plegen. Er zijn geen ‘onschuldige leden’ van een terroristische organisatie. Punt.

Leuk geprobeerd dus van de NRC, maar zelfs een blinde ziet de gaten in dit wanstaltige betoog. Het is een flauwekulverhaal van een stel radicaal-linkse gekken die denken dat als je terroristen maar genoeg knuffelt, ze vanzelf lief worden. Zo werkt het dus niet. Deze mensen zijn gezworen vijanden voor alles waar wij voor staan. Zo moeten we dus ook behandelen. Niks geen dialoog, niks geen theedrinken: deze mensen moeten op het slagveld vernietigd worden, en als ze het per ongeluk toch overleven moeten ze voor de rest van hun leven achter tralies worden gezet.


DDS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Eet Ben&Jerry ijs en drink Starbuck koffie. Dan ben je goed bezig.
Beide firma's werken voor het Heil der Mensheid.
IJsmerk Ben & Jerry's: haal meer vluchtelingen naar Europa
Er moeten meer kwetsbare vluchtelingen vanuit opvangkampen in de hele wereld naar Europa worden gehaald, stellen VluchtelingenWerk én ijsmerk Ben & Jerry’s in een campagne die vandaag begint. Home Safe Home, heet het in Ben & Jerry’s taal.

IJs en het grote vluchtelingenprobleem? Het is een wat onwaarschijnlijke combinatie, maar toch trappen het populaire ijsmerk Ben & Jerry’s en VluchtelingenWerk Nederland vandaag samen een campagne af waarmee ze (Europese) politici ervan willen overtuigen om meer kwetsbare vluchtelingen via hervestiging naar Europa te halen. ,,Het is een van de grootste problemen van dit moment. Wij spreken ons daar nu in Nederland voor het eerst duidelijk over uit. We hebben een jonge achterban en die willen we hiervoor activeren ”, zegt Laura van Geel, social mission manager van Ben & Jerry’s.
En gaat dat ijsmerk geld ophoesten? Wel nee, de lasten zijn voor de belastingbetaler.
En die zijn extra groot vanwege de zorgbehoefte van wat we dan binnenhalen.
Waar het om gaat: Nederland ‘nodigt’ ieder jaar 500 vluchtelingen uit hierheen te komen, buiten de normale asielprocedures om. Dat zijn extra kwetsbare vluchtelingen als zieken, homoseksuelen of alleenstaande moeders met kinderen. Ze wonen vaak al een tijd in vluchtelingenkampen, maar lopen ook daar gevaar.
Over geloofwaardigheid:
... hoe blijf je als bedrijf geloofwaardig? ,,Er is geen logisch verband tussen hun product en het onderwerp van de campagne. Dat loop je het gevaar dat mensen denken: jullie doen dit alleen voor de aandacht. Dus ik raad ze wel aan hun verhaal goed op orde te hebben.”

http://www.ad.nl/buitenland/ijsmerk-ben ... ~a9ade753/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De criminele jaren van Knuffelmarokkaan,
annex populaire 'Gutmensch' Ali B.


Afbeelding
Op zijn 2de verhuist het gezin Bouali van Zaanstad naar De Pijp in Amsterdam en later naar Amsterdam-Oost, waar Ali (1981) opgroeit. Als straatschoffie hangt hij graag rond in de Indische Buurt. Tussen zijn 16de en 19de is hij druk met ‘hosselen’: drugs dealen en andere duistere zaakjes.

Hij jat zelfs de schoenen van biddende mannen uit de moskee en verpatst die! Stoned van wiet en andere drugs zoekt hij troost in de fruitautomaat. Het kantelmoment in zijn leven komt als hij – na zijn verhuizing naar Almere – 1200 gulden spaargeld van zijn onwetende, hardwerkende moeder naar zijn oma in Amsterdam moet brengen.

Onderweg ziet hij een stel balletje- balletje spelende Oostblokkers. Hij legt het geld in omdat hij ervan overtuigd is dat hij gaat winnen. Maar hij verliest natuurlijk alles.

Als hij zijn moeder ziet huilen, besluit hij open kaart te spelen en zijn leven te beteren. Ali stopt met drugs en zoekt zijn heil in de islam en het rappen.

In 2008 verscheen de videoclip 'Baas' van Ali B met rapper Sjaak. (HvdM: Ali B. was toen 27 jaar!) Opmerkelijk is dat later ook de veroordeelde bankovervaller en in 2012 geliquideerde Redouan Boutaka in de clip te zien is. Met én zonder zonnebril zit hij lurkend aan een waterpijp naast Ali en cabaretier Najib Amhali. In maatpak met een bloesje en stropdas ‘what the fuck’ roepend met een middelvinger in de lucht. Op het einde van de clip staat hij naast Ali B en vormt hij het middelpunt van een vijftal, waarbij Boutaka nog een laatste keer indringend in de camera kijkt.

Opvallend is ook de aanwezigheid van de naar verluidt inmiddels geliquideerde crimineel Najib ‘Ziggy’ Himmich, die na elf seconden figureert naast rapper Sjaak, die een sigaar in de hens zet. Boutaka en Ziggy samen in een video van Ali B, jaren vóórdat ze samen in een dodelijk conflict verzeild zullen raken.

Tekst: Roel Janssen voor weekblad Panorama. (mei 2017)
Hier de link naar de overigens fantastisch goed in elkaar gezette professionele clip die waarschijnlijk met aardig wat crimineel geld tot stand is gekomen. Uiterlijk knap gedaan, inhoudelijk om te janken, zo slecht! Compleet waardeloos waar het aankomt op een muzikale zangprestatie. Het is de armoede van het gebrek aan muzikaliteit en kunnen zingen. Marokkanen kunnen amper zingen, dus gaan ze teksten opdreunen (rappen). Zowel muziek maken als zingen is in islam verboden. Toch kiest Ali B. voor de Arabische oorlogsmisdadiger Mohammed en niet voor Jezus die als Gutmensch minstens duizend keer beter was. Dit is de videoclip BAAS met medewerking van de Marokkaanse onderwereld.

De meeste criminele Marokkanen zijn opgevoed door moskee-vaders. Gaat er al een lichtje branden? Ali B. is dus moslim. Dat was hij en dat is hij nu nog steeds. Hij neemt het altijd op voor de islam. En dan kan ik maar een conclusie rechtvaardigen: Ali B. begeeft zich nog steeds in het criminele haatcircuit van achterlijkheid, perversiteit, sadisme, discriminatie en onmenselijkheid. De angst voor het sadistische hellevuur van Allah heeft hem in de greep gekregen.

Overigens vind ik dat Ali B. een afschuwelijke stem heeft. Maar dat zal wel door zijn Marokkaanse accent komen.

Hier nog een link naar een van zijn laatste grote successen waarin hij het op joden heeft gemunt vanwege hun geld. OK! Maar waarom nooit afgeven op mohammedanen die duizend keer erger zijn dan (gelovige) joden en die de religie van jagen (jihad) op niet-gelovigen aanhangen?
Maar lees eerst wat Dé online community van Joods Nederland hierover te zeggen heeft.

MONEY ALS EEN JEW
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Als ik één marrokaan een enorme hekel heb, dan is het aan Ali B. Ik wil die kop van hem niet op TV zien. Wat sommige mensen in hem zien , ik begrijp het niet. Wat een enorme engerd is die gozer.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

HYPOCRISIE!

Afbeelding

Kate Perry: “Het allermooiste dat we kunnen doen is ons gewoon aaneensluiten en van elkaar houden. Geen barrières, geen grenzen. We moeten allemaal gewoon met elkaar samenleven.”

...nu woont ze in een mega landhuis van $ 19 miljoen. Verborgen aan het eind van een privé oprijlaan in een omheinde wijk, omringd door beveiliging.


https://ejbron.wordpress.com/2017/07/30/hypocrisie-6/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Wat zijn het voor mensen die de Wereldwinkels draaiende houden? Wel, ze worden hier in deze draad van De Gutmensch vermeld.
Hoe zien ze er uit? Zo:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Ik, de Gutmensch...

Geplaatst op 19 augustus 2017

Afbeelding

Toen de Gutmenschen de islamcritici arresteerden, heb ik gezwegen;
ik was immers geen islamcriticus.

Toen ze de Realisten gevangenzetten, heb ik gezwegen;
ik was immers geen Realist.

Toen de Joden zich gedwongen zagen Europa te verlaten, heb ik gezwegen;
ik was immers geen Jood

Toen de Gutmenschen de Patriotten kwamen halen, heb ik niet geprotesteerd;
ik was immers geen Patriot.

Toen ze de christenen en humanisten opsloten, heb ik niet geprotesteerd;
ik was immers geen christen of humanist.

Toen de moslims mij kwamen halen
was er niemand meer, die nog protesteren kon.


Door: “Manna” (vrij naar Martin Niemöller)

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/19/164448/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Ik, de Gutmensch...

Door: “Manna” (vrij naar Martin Niemöller)

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/19/164448/
Prima bijdrage. Een rake omschrijving van de Gutmensch. Toch handig wanneer je wilt uitleggen wie de Gutmensch nu eigenlijk is. Ik vond het echter nodig een verbeterde versie te maken.

Toen de Gutmenschen de islamcritici arresteerden, heb ik gezwegen;
ik ben immers een Gutmensch en geen islamcriticus.

Toen men de Realisten in het gevang plaatste, heb ik gezwegen;
ik ben immers een Gutmensch en geen realist.

Toen de Joden zich gedwongen zagen Europa te verlaten, heb ik gezwegen;
ik ben immers Gutmensch en geen Jood

Toen de Gutmenschen de Patriotten kwamen halen, heb ik niet geprotesteerd;
ik ben immers Gutmensch en geen Patriot.

Als men de christenen en humanisten gaat opsluiten, zal ik niet protesteren;
ik ben immers Gutmensch en geen christen of humanist.

Als de moslims het voor het zeggen krijgen, zullen tegen die tijd alle Gutmenschen moslim zijn. Dan hebben we eindelijk één grote mislukte mensensoort. De protestlichten zullen niet meer opflikkeren. Die zijn dan gedoofd. De slechte mens is dan onderworpen aan de Gutmensch en mag niet meer protesteren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Colin Kaepernick is een rund, een snowflake en een huilbaby

Geplaatst op 27 augustus 2017

Afbeelding

Maar niet per definitie in die volgorde. Meneer Kaepernick was een quarterback bij de San Francisco ’49-ers. Was, want hijzelf ontbond zijn 6-jarig contract van in totaal 126 miljoen dat hij daar in 2014 tekende. En nu is hij sindsdien werkloos en het nieuwe seizoen is beginnende. Omdat bijna alle eigenaren van de teams in de NFL blanke mensen zijn, is de hulp van de NAACP (National Association for the Advancement of Colored People) ingeroepen, want dit is natuurlijk discriminatie en racisme...

Onzin. 70% van de spelers in de NFL is zwart, dus die vlieger gaat niet op. De echte reden wordt niet vermeld: Kaepernick is ‘damaged goods’ sinds hij weigerde voor het volkslied te gaan staan. Dit omdat hij is meegezogen in de Black Lives Matter hysterie en vindt dat de VS maar een ellendig racistisch land zijn. Het publiek moet hem niet meer.

Waarom de beste man zijn contract opzegde en wie hem daarbij adviseerde, is mij een raadsel. Hij heeft 39 miljoen van de 126 binnen geharkt, en het ziet er naar uit dat hij daar een behoorlijk tijdje op moet teren.

Opgeruimd staat netjes.

Door: “Manna”

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/27 ... -huilbaby/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

“Regeren is vooruitzien”...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Deze verzameling hoofden: wie zijn het? Bekende Nederlanders? En waarom staan ze daar met zijn allen? Wel, het zijn in ieder geval een stel drankorgels.
Benefietconcert fiasco door lage opkomst en 'buitensporig drankgebruik'
Een benefietconcert voor de Stichting Messi, die voetbal-uitjes organiseert voor verwaarloosde kinderen, heeft niets opgeleverd. De inkomsten uit kaartverkoop en sponsoring waren nauwelijks voldoende om de gratis drank voor de artiesten en de kosten van de organisatie te dekken, zegt de stichting.
Hoe kwam dat?
Het plan kwam van twee vrouwen. Hun verwachting was een bedrag van 6000 a 8000 euro binnen te halen. Afgelopen zondag vond het concert plaats in zaal Providentia in Gendt (Gld). Zangers als Arno Kolenbrander, Paultje Poets en Joey Hartkamp traden op.[...]
De twee vrouwen die het benefietconcert hebben georganiseerd, willen tegenover Omroep Gelderland niet reageren.
Er kwamen 150 tot 200 mensen op het evenement af, die elk een ticket van 10 euro hadden betaald.
https://nos.nl/artikel/2191643-benefiet ... bruik.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Bekende Westlanders worden taalmaatje van statushouders

Donderdag 7 september 2017

Afbeelding

WESTLAND - Bekende en minder bekende Westlanders zijn de komende drie maanden taalmaatje voor een statushouder. Dat betekent dat ze elke week optrekken met een vluchteling om die te helpen met het leren van Nederlands en ze wegwijs te maken in de Nederlandse samenleving. Donderdag krijgen de taalmaatjes zelf een cursus.

In die cursus draait het om praktische zaken als wat ga je bespreken, waar ga je elkaar ontmoeten en waar hebben mensen behoefte aan. Het project is een initiatief van onder meer de bibliotheek, de gemeente en Vluchtelingenwerk. Onder meer AD-vlogger en WOS-presentator Alphons de Wit is één van de taalmaatjes.

'Het is leuk, en ook wel een beetje spannend', vertelt directeur Renske van Rooij van de bibliotheek Westland. 'Je leert een andere cultuur kennen, en je helpt tegelijkertijd iemand.' Van Rooij hoopt dat het idee om bekende Westlanders in te schakelen ook andere mensen weer over de drempel trekt om taalmaatje te worden. 'Onbekend maakt vaak onbemind. En op deze manier leer je de nieuwe Westlanders kennen.'

'Westland van de toekomst'
Koos Verbeek, vicevoorzitter van het parochiebestuur van de katholieke kerk in Poeldijk, is één van de kersverse taalmaatjes. Hij ziet het helemaal zitten. 'Het is toch mooi om zo nieuwe mensen te leren kennen en mee te werken aan het westland van de toekomst. Ik hoop dat hij wat van mij leert, en dat ik ook wat van hem kan leren', zo zegt hij.

'Hem' is Ablelom Teklai uit Eritrea. Hij woont pas kort in het Westland en z'n Nederlands is nog niet goed. Hij heeft zin in de ontmoetingen met Verbeek: 'Koos, boeken, Nederlands, help', zo doet hij zijn best.

ABN of Westlands?
Gaan de statushouders eigenlijk Algemeen Beschaafd Nederlands leren, of toch Westlands? 'Ja, Westlands natuurlijk,' lacht biebdirecteur Van Rooij. Maar dat is natuurlijk ook Nederlands, met een aantal prachtige eigen woorden.'

http://www.omroepwest.nl/nieuws/3515836 ... tushouders
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Je kunt geen Gutmensch zijn door links te stemmen en moslims niet als de mislukte mensensoort te bschouwen.

Dan ben je een verrader van je eigen volk en verstand.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Lisa Bosia Mirra van de Socialisten is lid van het Ticino parlement in Switzerland.
Zij is dus een erkend beroepmatig Gutmensch. Daar handelde ze ook naar. "Jullie wetten zijn de onze niet."
Swiss politician convicted of helping migrants enter illegally
Lisa Bosia Mirra, a Socialist member of the Ticino parliament in southern Switzerland, was found guilty of the offences by a regional court and sentenced to a suspended fine, the ATS news agency reported.

She helped Eritreans and Syrians stuck at the train station in Como, near the Swiss border, in mid-2016.
"The facts have been admitted to by the defendant, who over a period of two weeks worked along with accomplices to organize a network to help accommodate the illegal entry of 24 illegal migrants," the judge in charge of the case, Siro Quadri, told ATS.
He acknowledged that Bosia Mirra's intentions were good, but stressed that she had nonetheless broken Swiss law.
While their circumstances may have been tragic, the judge stressed that the migrants "were not in a country at risk but in Italy, and could have been helped there."
Voor straf zou zij eigenlijk de verzorging van die binnengesmokkelde illegalen moeten betalen. Het is erg makkelijk om idiologisch zuiver op de graat te zijn op kosten van anderen.
Zij gaat de veroordeling bevechten tot aan het European Court of Human Rights.

https://www.thelocal.ch/20170929/swiss- ... -illegally
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

"Quinoa is een bron van eiwit en de mineralen koper en magnesium. Verder bevat quinoa vezels, B-vitamines, vitamine E en ijzer."

En als je dan de hele dag Quinoa zaadjes loopt te kauwen, dan wil je wel eenst anders dat ook super hyper gezond is.
Dan kan je goji bessen gaan eten.
7 Redenen om meer goji bessen te eten
De goji bessen, ook wel de wolfberry genoemd, zijn fel oranje-rode bessen die afkomstig zijn van een struik die groeit in China. In Azië worden goji bessen al generaties gegeten in de hoop op langer leven, de bessen zijn namelijk ontzettend voedzaam. Meer dan 5000 jaar geleden werden de besjes al gebruikt in de traditionele Chinese geneeskunde. Na verloop van tijd hebben mensen goji bessen gebruikt om veel voorkomende gezondheidsproblemen zoals diabetes, hoge bloeddruk en oogproblemen te behandelen. De bessen worden rauw gegeten, gekookt of gedroogd (zoals rozijnen) en worden gebruikt in kruidenthee, sappen, en medicijnen. Hoewel ze aan de prijzige kant zijn, kent dit superfood veel voordelen. Wij zetten er zeven op een rij:
Nou, laat maar zitten die opsomming want wat is gebleken? Dit bericht van dec 2016:
Gezondheidsklachten na eten gojibessen
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit heeft een aantal klachten gekregen van consumenten die na het consumeren van gojibessen moesten overgeven, maagpijn of diarree kregen. Ook via sociale media wordt van deze klachten melding gemaakt.
Onderzoek van de NVWA heeft nog geen oorzaak van de klachten aan het licht gebracht.
Chemisch onderzoek en traceringsonderzoek hebben nog geen resultaat opgeleverd.
https://www.gezondheidsnet.nl/groente-e ... gojibessen

En nu blijkt dat er toch wel iets mis is met die bessen. Sommige bevatten 50 maal de toegestane dosis van een giftig insecticide. Plus nog wat (20?) andere verboden middelen.
'NVWA verzuimde giftige gojibessen uit de winkels te halen'
Uit een analyse van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit in 2016 bleek dat 7 op de 10 verkochte gojibessen te veel bestrijdingsmiddelen bevatten. Bij één monster werden zelfs 21 verschillende middelen aangetroffen. Voedselwaakhond Foodwatch vindt dat deze bessen niet verkocht mochten worden.
[...]
Volgens Foodwatch waren bij twee monsters de gehaltes van de bestrijdingsmiddelen zo hoog, dat ze een acuut gevaar voor de volksgezondheid vormden. "Als je kijkt naar de gehaltes en overschrijdingen van alle bestrijdingsmiddelen en de combinatie ervan en je vergelijkt dat met fipronil in eieren, dan verdwijnt dat hele fipronil-probleem in de marge", zegt Van den Berg, toxicoloog bij de Universiteit Utrecht.
https://www.nu.nl/eten-en-drinken/49435 ... halen.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Een zekere Tanja Jess die af en toe op de beeldbuis te zien is, verhuisde van Amsterdam naar Nederhorst den Berg. En dat viel zwaar tegen. Want het is daar heel erg 'wit' en ze zijn daar wereldvreems. Op de basisschool zitten een Turks en Marokkaans kind, meer niet. Er is dus geen echte multikul.
Afbeelding
Zodoende is ze naar Almere verhuisd waar dat wel aanwezig is en heeft ze haar kinderen op de school van de wereldvreemde antroposofen gedaan (ook heel erg wit en zonder kinderen uit de arbeidersklasse (want eigen bijdrage 900 euro per jaar minimaal).).
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie