Wij hebben een demissionair kabinet.

Gebruikersavatar
Stanley
Berichten: 360
Lid geworden op: do jun 12, 2014 6:41 pm

Bericht door Stanley »

SGP bevindt zich nog altijd ter rechterzijde. Veel christenen stemmen PVV.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re:

Bericht door Ariel »

Stanley schreef:SGP bevindt zich nog altijd ter rechterzijde. Veel christenen stemmen PVV.
Verstandige Christenen ja..Maar ik ken in mijn familie genoeg Christenen die tegen Wilders zijn, en CDA of CU stemmen.

En het SGP mag zich wel eens iets meer uitspreken tegen Islam en de invoer van moslims.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Stanley
Berichten: 360
Lid geworden op: do jun 12, 2014 6:41 pm

Bericht door Stanley »

Zeker. Vroeger stemde ik SGP omdat mijn vader en zijn vader dat ook deden.

Maar of Kees zich gaat uitspreken tegen islam? SGP is natuurlijk ook weer niet al te groot en aan deze stemming zie je toch dat ze ook met de PVV optrekken. Wilders is in elk geval pro-Israël, dat moet Kees toch aanspreken?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Pilgrim »

DUIDELIJK (2)

Afbeelding

DUIDELIJK (3)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:DUIDELIJK (3)
En wat denk je hier van. D66 en PvdA eisen dat hersteloperaties na vrouwenbesnijdenis vergoed worden via de basisverzekering.

En hoe stemmen ze? Motie Fleur Agema over ‘niet langer wegkijken van meisjesbesnijdenis’. Dit is de stemmingsuitslag.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ali Yas »

Ik snap niet hoe liberale en christelijke partijen voor verminking op religieuze grondslag kunnen zijn, maar daar zullen ze ongetwijfeld een goede reden voor hebben. Dhimmies.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Pilgrim »

“Meerderheid kiezers achter motie tegen Rutte”

21 oktober 2018

Afbeelding

DEN HAAG – Een kleine meerderheid van de kiezers (53%) kan zich volgens de laatste peiling van Maurice de Hond vinden in de motie van wantrouwen tegen premier Mark Rutte. Een deel van de oppositie zegde het vertrouwen in de premier begin deze week op vanwege zijn optreden rond de dividendbelasting. Een op de vijf (20%) ondervraagde panelleden die VVD stemmen, vindt zelfs dat Rutte moet opstappen.

Van de CDA-kiezers uit de steekproef is 43% het eens met de motie die, als hij was aangenomen, een einde had gemaakt aan Rutte’s premierschap. In de Tweede Kamer stemden 49 Kamerleden voor de motie, waaronder die van Rutte’s voormalige coalitiegenoot PvdA. Dat ligt gevoelig, want de coalitie van VVD, CDA, D66 en ChristenUnie zou steun van de sociaaldemocraten goed kunnen gebruiken als ze haar meerderheid in de Eerste Kamer kwijtraakt.

Bestemming geld dividendbelasting
Over de bestemming van de € 1,9 miljard die gemoeid was met afschaffing van de dividendbelasting, die niet doorgaat, denken kiezers wisselend. Slechts 19% vindt het een goede keuze om het geld geheel te besteden aan andere manieren om het vestigingsklimaat voor bedrijven te verbeteren. Een grotere groep (44%) ziet het liefst dat een deel van het bedrag daaraan wordt uitgegeven en de rest naar ,,de burger” gaat. Een derde vindt dat helemaal niet in het vestigingsklimaat moet worden geïnvesteerd.

Provinciale Statenverkiezingen
Op 20 maart worden Provinciale Statenverkiezingen gehouden. Statenleden kiezen vervolgens de Eerste Kamerleden. In de peilingen leiden de coalitiepartijen flinke verliezen, afgezien van de ChristenUnie, dus het verliezen van de nipte meerderheid (1 zetel) in de senaat is niet ondenkbaar.

“Meer zetels Forum voor Democratie”
De Hond vraagt zijn panelleden standaard ook op welke partij ze bij Tweede Kamerverkiezingen zouden stemmen. Forum voor Democratie (FvD) zou volgens de zondag verschenen peiling op veertien zetels mogen rekenen, tegen twee nu. Ook PvdA, GroenLinks, Partij voor de Dieren en DENK zouden meerdere zetels winnen als er nu verkiezingen waren.

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Onze regering bestaat voornamelijk uit lamlendige hypocriete lamzakken.

En Tweede Kamerleden manifesteren zich doorgaans als de meest waardeloze figuren die men zich kan indenken. Het enige waarmee Tweede Kamerleden opvallen is hun oeverloze altijd maar weer vragen stellen.

Vragen stellen als het kalf verdronken is. Vragen stellen naar de bekende weg. Vragen stellen in de geest van het consumeren van mosterd na de maaltijd. Ik kots en kots op dit soort figuren die nooit, nee nooit een bijdrage leveren aan een oplossing van welk probleem dan ook in de samenleving. Zij strijken maandelijks een aanzienlijk bedrag op dat beter besteedt kan worden aan het bouwen van sociale huurwoningen. Nederland heeft iets meer dan een miljoen mensen die onder de armoedegrens leven. Steeds meer (jonge) personen doen een beroep op de nachtopvang omdat zij uit hun woning op straat zijn gezet. Ziekenhuizen worden gesloten. Asiel zoekende parasieten op onze economie en beschaving worden voorgetrokken. Want dat staat goed bij het vieze smoelwerk waarmee de linkse 'Gutmenschen' zijn uitgerust. Het is ooit begonnen bij die huichelaar van de PvdA die acht jaar lang minister-president van Nederland is geweest en het Amerikaanse privatiseringssysteem invoerde in Nederland. Zijn naam? Wim Kok.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Pilgrim »

DUIDELIJK (4)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Pilgrim »

BRIEFJE VAN JAN – Aan Pieter Omtzigt

Door: Jan Dijkgraaf, 8:07, 27 oktober 2018

Afbeelding

“De enige politicus die nog echt de onderste steen boven wil hebben”, zeiden velen over je

Beste Pieter,

Mensen van wie ik op het eerste gezicht al zie dat ze niet deugen, kunnen mij nooit teleurstellen.

Als D66-minister Kajsa Ollongren regelt dat Geenstijl straks in de aanloop naar de verkiezingen voor het Europees Parlement een paar weken op zwart gaat, omdat die website haar Groot Europeesche agenda ondermijnt, is dat voor mij geen teleurstelling, maar een bevestiging van wat ik al weet. Als VVD-premier Mark Rutte zijn belofte om geen Europese topfunctie te aanvaarden volgend jaar breekt: idem. En als Jesse Klaver straks na de Provinciale en Eerste Kamer-verkiezingen alsnog Rutte 3 gaat stutten in ruil voor een paar jodenfooien, kijk ik er niet van op.

Bij jou heeft het lang anders gelegen.

Je hebt het geweldig gespeeld.

Je beet je lang vast in de affaire Joris Demmink. Je leek lang op te komen voor de belangen van de nabestaanden van de aanslag op de MH17. “De enige politicus die nog echt de onderste steen boven wil hebben”, zeiden velen over je.

Ik hóópte dat ze gelijk hadden. Ik kon het haast niet geloven, want je was ook een CDA’er. Maar ik hóópte het ook.

Gisteren twitterde je trots impressies van je bezoek aan minister-president Joseph Muscat van Malta. “Net terug van een bezoek aan Malta in het kader van mijn rapport voor de Raad van Europa over de aanslag op Daphne Caruana Galizia en de rechtstaat op Malta.”

Tubantia, de regionale Persgroep-krant uit jouw geboorteregio, schreef er voor je vertrek ronkend over: “Nog een goeie 24 uur, dan zet Pieter Omtzigt voet aan land op het vliegveld van Valletta, de hoofdstad van Malta. Onderweg zal hij misschien nog een keer zijn dossier doornemen. Ten overvloede. Want ver voor de Enschedeër vertrok had hij zijn strijdplan al minutieus uitgestippeld: wie hij wil spreken – openlijk, of desnoods in het geheim – en welke vragen nodig zijn. Een groot deel van de ontmoetingen vindt plaats in de veilige omgeving van de Nederlandse ambassade. Omtzigt heeft van de raad een vrijbrief. Hij mag ook anonieme bronnen raadplegen en opvoeren in zijn eindrapport. Dat is zeldzaam en pas de tweede keer dat het wordt toegestaan. Het onderstreept het belang van zijn missie op Malta. Want dat gaat verder dan alleen de moord op journaliste Daphne Caruana Galizia. Omtzigt gaat ook rapporteren over het functioneren van de rechtsstaat in Malta, sinds 2004 een volwaardig lid van de Europese Unie.”

Vast superbelangrijk allemaal.

En slim dat de coalitie je die klus heeft gegeven. Want dan heb je iets anders om je in vast te bijten dan de zaken waar je voor bent aangesteld: het vertegenwoordigen van het Nederlandse volk.

Ik zag de afgelopen dagen pijnlijke berichten voorbij komen over Nederlandse patiënten in Nederlandse ziekenhuizen die door de marktwerking in de Nederlandse zorg failliet waren verklaard en die nu met hun handen in het haar en een tumor in hun buik aan hun lot werden overgelaten. Omdat, ik citeer minister Bruno Bruins “wij geen bank zijn”.

Mij lijkt zoiets de allerbeste reden om als complete volksvertegenwoordiging groot alarm te slaan (kudo’s voor Fleur Agema). Maar ik las dat alleen PVV, PvdA en GroenLinks er voor voelden om de Tweede Kamer gisteren terug te laten komen van de herfstvakantie voor een spoeddebat met Bruins (de man die in zijn vorige functie als hoogste baas van het UWV al die fraude met ww-uitkeringen faciliteerde).

Misschien is het omdat ik teleurgesteld in je ben nadat je het Demmink-dossier en het MH17-dossier in opdracht van hogerhand zo makkelijk uit je handen liet vallen, Pieter.

Maar ik vind je inmiddels net zo’n rat als de rest.

En ik sla mezelf voor mijn kop dat ik daaraan toch een paar jaar serieus heb getwijfeld.

Groet,

JanD

PS. En Mohammed was natuurlijk gewoon een smerige pedo. Als de Raad van Europa een mannetje zoekt om me op te pakken en jou vraagt: de koffie staat klaar.

https://tpo.nl/column/briefje-van-jan-a ... omtzigt-3/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door King George »

’Iedereen verliest koopkracht, gepensioneerde het meest’

Door REDACTIE DFT

1 uur geleden in GELD


AMSTERDAM - Werkenden én gepensioneerden zijn er sinds 2010 in koopkracht op achteruit gegaan, maar gepensioneerden nog het meest. De opeenvolgende kabinetten hebben mensen zonder pensioen of met een kleine oudedagsvoorziening wel gespaard.


Dat blijkt uit berekeningen die financieel voorlichtingsinstituut op verzoek van 50Plus heeft gedaan. Bij een gelijk inkomensniveau zijn zowel de koopkrachtplussen als de koopkrachtminnen bij gepensioneerden groter. Bij een inkomen van ongeveer 33.000 euro is de oudere er 152 euro per maand op achteruit gegaan, en de werkende 25 euro per maand. Bij de inkomens van rond de 17.000 euro kregen de ouderen er per maand 42 euro bij, tegen 6 euro per maand voor werkenden met dat inkomen.


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Pilgrim »

DUIDELIJK (5)

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Mahalingam »

Fleur Agema (PVV) reageert woensdag heftig op Arno Rutte (VVD) tijdens het debat over de failliete ziekenhuizen.

Woede-uitbarsting Fleur Agema: ‘Wat een schoffering!’
Video:
https://www.telegraaf.nl/video/2746145/ ... choffering
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door King George »

Boodschappen worden flink duurder vanwege betalen voor ‘milieuschade’

Afbeelding

Door Wout Willemsen 30 oktober 2018

Het economische bureau van ABN Amro komt met een verontrustende conclusie van hun onderzoek. Milieu-effecten zullen op den duur steeds meer worden doorberekend in de prijs van producten. Dat betekent dat u flink zult gaan moeten bijbetalen, anders deugt u niet!

Exacte cijfers durven ze niet te geven bij de ABN Amro, maar duidelijk is dat het allemaal flink duurder zal gaan worden. Het kabinet heeft namelijk allerlei plannen om u geld uit te kloppen milieuschade tegen te gaan.

Als voorbeeld noemt het bureau het verschil in productiekosten en prijs van biologische en niet-biologische bloemkool. Een hectare niet-biologische bloemkool kost de samenleving €681 euro. Hier zitten de kosten voor waterverontreiniging en uitstoot van broeikasgassen bij inbegrepen. Een hectare biologisch verbouwde bloemkool kost slechts € 360 euro. Het frappante is echter dat een biologische bloemkool makkelijk een euro duurder is dan de niet-biologische variant.

Deze maatregelen komen uit de koker van de VVD, D66, CDA en CU. Dikke kans dat met GroenLinks erbij de rekening nóg hoger zal gaan worden, maar goed, dan deug je natuurlijk wel echt keihard. Nou ja, tenzij je in het grensgebied woont zoals ik en dan maar in Duitsland boodschappen gaat doen.

Ben zeer benieuwd of het geld om ‘milieuschade’ tegen te gaan ook daadwerkelijk gebruikt zal gaan worden om initiatieven te stimuleren dit verder tegen te gaan. Ik denk het niet.


TPO
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Pilgrim »

Tijd voor een moestuin! :finger:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Mahalingam »

dat zeggen er meer en dus zijn er de wachtlijsten.
Tot wel tien jaar wachten op een Haagse volkstuin
https://www.ad.nl/den-haag/tot-wel-tien ... ~a8eabc00/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door King George »

Was die moestuin niet eens een idee van Jette Kleinsma?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door King George »

Regering verzaakt meest elementaire plichten

Door ROB HOOGLAND

29 okt. 2018 in COLUMNS


Kijk, daar heb je Mark Rutte. O, wat is hij blij. Zojuist heeft hij zijn zakjap dik tevreden dichtgevouwen. Inkomsten en uitgaven opgeteld, verschil berekend, toch nog maar even een conference call met de ceo’s van Unilever, Shell en Akzo afgewerkt en wederom vastgesteld dat hij de minister-president van een waanzinnig gaaf land is. Cijfers liegen niet. It’s the economy, stupid, zei Bill Clinton al. En laten we wel wezen: Nederland IS toch een uitermate welvarend land?



Of niet soms?

Kijk, daar heb je tante Annie. O, wat is zij verdrietig. Zij staat achter haar rollator voor het MC Zuiderzee in Lelystad en zegt tegen de man bij de voordeur dat zij naar de afdeling orthopedie moet. Maar hij laat haar niet binnen. Gaat niet lukken mevrouwtje, zegt hij, het ziekenhuis is gesloten, de boel is failliet. En dus moet tante Annie terug naar huis. Kermend van de pijn, met de bus, waar zij buiten in de snijdende kou bijna een uur op moet wachten, zich intussen wanhopig afvragend waar zij dan in vredesnaam nog met haar heupklachten terechtkan.

Kijk, daar heb je opa Kees. O, wat is hij verdrietig. Hij ligt in zijn bed in zijn verzorgingstehuis en heeft de afgelopen nacht per ongeluk zijn pyjama en lakens onder gepoept. Hij heeft niet alles meer even goed onder controle en kan ook niet meer zelfstandig opstaan en lopen. Zojuist kwam de zuster binnen met zijn kopje lauwe thee en droge boterhammetje met jam. Zij kneep haar neus demonstratief dicht en zei hoofdschuddend: o jee, is het weer zover, ik moet eerst mijn ronde afmaken, ik ben de enige op de afdeling ziet u, en trouwens: over drie dagen mag u volgens het schema pas weer onder de douche.

Kijk, daar heb je Jeroen en Fleur. O, wat zijn zij verdrietig. Ja, Fleur is vijf maanden in verwachting. Daar zijn ze heel blij mee. Maar als de baby er eenmaal is kunnen ze natuurlijk niet meer op dat piepkleine kamertje bij de ouders van Fleur blijven wonen. Ze zoeken daarom een betaalbare woning. Die is er niet en die komt er voorlopig ook niet. De bouwachterstand in 2025, volgens de schattingen van nu: 235.000 huizen. En dat terwijl er jaarlijks 100.000 migranten bijkomen. Daar vinden Jeroen en Fleur iets van. Maar als ze dat zeggen, als ze bijvoorbeeld stellen dat de regering haar oorspronkelijke inwoners best eens wat vaker voorrang mag geven, dan worden ze direct als racisten bestempeld.

Kijk, daar heb je Marianne. O, wat is zij verdrietig. Sven, haar zoontje, heeft van de schoolleiding te horen gekregen dat hij niet naar school hoeft te komen. Er is geen docent beschikbaar. De onderwijzers zijn op. Ze zijn nergens te vinden en nu heeft de directeur Marianne gevraagd of zij misschien kan invallen. Niet dat zij daartoe bevoegd is, maar ze moeten toch wat. Marianne gaat dat dus maar doen. Geen idee hoe het moet, zij ziet er ook huizenhoog tegenop, maar beter iets dan niets.

Kijk, daar heb je Mark Rutte weer, leider van een waanzinnig gaaf land.

Nee, laat ik het toch maar eens anders zeggen.

Kijk, daar heb je Mark Rutte weer, leider van een regering die haar meest elementaire plichten verzaakt.


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

CDA en D66: Als Rutte vertrekt, valt het kabinet.

Is dit een belofte of een dreigement? Worden we klaargestoomd voor het vertrek van Rutte?
Regeringspartijen CDA en D66 willen nieuwe verkiezingen als VVD-premier Mark Rutte volgend jaar tussentijds naar Brussel zou gaan voor een Europese topfunctie. Dat zeggen hooggeplaatste bronnen in de coalitie.

Wat de twee grootste regeringspartners van Rutte betreft, zou een tussentijds vertrek niet zonder consequenties zijn. Dan valt het kabinet, waarschuwen ze. ,,Theoretisch zijn nieuwe verkiezingen niet nodig. Maar het zou onwenselijk zijn om zo’n grote ingreep in het kabinet zonder verkiezingen te doen’’, zegt een D66-topper.

Een hooggeplaatste CDA’er uit de coalitie is stellig: ,,Als Rutte naar Brussel gaat, zullen er zeker verkiezingen komen. Dat beseft Rutte ook, dus hij zal wel drie keer nadenken. Maar de druk vanuit 27 landen kan zo groot worden dat er geen andere optie meer is.’’

Over de toekomst van Rutte wordt al maanden gespeculeerd. Na de Europese verkiezingen van komend voorjaar komt de post van voorzitter van de Europese Commissie vacant. Die wordt nu vervuld door Luxemburger Jean-Claude Juncker. Ook wordt Rutte getipt om eind volgend jaar Donald Tusk op te volgen als president van de Europese Unie.

Langstzittende regeringsleider
Dat Ruttes naam telkens opduikt, komt doordat hij een van de langstzittende regeringsleiders van de EU is. Bovendien heeft hij veel ervaring met het sluiten van ingewikkelde coalities. Iets wat de soms tot op het bot verdeelde unie hard nodig heeft.

Zelf heeft Rutte al meermaals gezegd dat er geen sprake van is dat hij voor een topbaan afreist naar Brussel. ,,Ik maak deze periode af en kijk of ik dan weer beschikbaar ben voor een nieuwe periode’’, zei Rutte afgelopen voorjaar.

Over de opvolging van Juncker is een strijd gaande tussen het Europarlement en de EU-regeringsleiders. Het parlement vindt dat een van de zogeheten Spitzenkandidaten (lijsttrekkers bij de Europese verkiezingen) deze functie moet krijgen. De regeringsleiders willen zelf een vinger in de pap houden bij de samenstelling van het dagelijks bestuur van de unie in Brussel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door King George »

Als Rutte een baantje in Brussel kan krijgen, dan vertrekt hij.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Ik begrijp de CU stemmers ook niet. Zien die nou werkelijk de schijnheiligheid van Gert-Jan Segers en zijn croonies niet in? Of zien alle CU stemmers graag ons land vol lopen met moslims en Afrikanen.

Beats me... :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Mahalingam »

Ons buitenlands beleid en Burma.
Even een vergrootglas pakken en wie zien we?

Afbeelding

Commander-in-Chief of Defence Services Senior General Min Aung Hlaing received Minister for Foreign Trade and Development Cooperation of the Netherlands H.E. Mrs. Sigrid Kaag at Zeyathiri Beikman, here, this afternoon.

Deze generaal wordt door de mensenrechtenclubjes gezien als pleger van een genocide op de zgn. Rohingya.
"Voorafgaande aan haar reis was niet bekend dat minister Kaag de omstreden generaal zou opzoeken. Wel gaf zij aan met de autoriteiten te willen spreken. Ook tijdens en na afloop van haar reis gaf zij aan dit bezoek geen ruchtbaarheid",

https://www.geenstijl.nl/5144801/minist ... egeneraal/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie