Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zonder na te denken vinden alle rechters het logisch dat zelfs de grootste misdadigers, ik denk aan de categorie moordenaars die eerst hebben nagedacht met voorbedachte rade en pas daarna tot het moorden zijn overgaan, minder gestraft moeten worden.

Voor alle zekerheid en risico uit te sluiten op overleven, kun je het beste minstens vijf kogels in iemands lichaam pompen wanneer je van plan bent iemand om te leggen. Liefst van dichtbij, dan kun je gericht op het hoofd richten. Maar zorg in ieder geval dat je een zwaar kaliber wapen hanteert. Hartstikke dood maken? Meten is weten vooraf!

Dat 'overkwam' Volkert van der Graaf. Een door en door linkse geoefende crimineel en nauwe banden met GroenLinks. What else? Hij schoot van dichtbij vijf kogels af op de gedoodverfde toekomstige minister-president Pim Fortuyn, waarbij twee in het voorhoofd met een zwaar kaliber moordwapen.
AMSTERDAM - De man die maandagavond Pim Fortuyn doodschoot, is een geoefend en koelbloedig schutter. Dat concludeert de oud-politieman Cor Kok, die jarenlang in Amsterdam leiding gaf aan tientallen moordonderzoeken. Volgens Kok gebruikte de dader een pistool met een zwaar kaliber kogel, gezien de zware verwondingen die in televisie-uitzendingen en op foto's aan het hoofd van Fortuyn zichtbaar waren.

"Het kaliber van het moordwapen is in zulke gevallen dikwijls bepalend", zegt de ex-toprechercheur. "Als je bijvoorbeeld met .22 kogels schiet zijn de inslag en het doordringingsvermogen gering. Kogels van het kaliber 9 mm, die dikwijls bij moordaanslagen worden gebruikt, zijn vernietigend. Je moet erg veel geluk hebben als je zo'n kogel in je hoofd overleeft."

Volgens mededelingen die gisteren op een persconferentie werden gedaan, is Pim Fortuyn geraakt door vijf kogels uit een pistool. Twee daarvan troffen hem in de rug, twee in het voorhoofd en een in de halsstreek.

BRON: De Telegraaf van 8 mei 2002.
Veroordeeld tot de zachtzinnige straf van 18 jaar. Om er zeker van te zijn dat hij na 12 jaar weer op vrije voeten zou staan. Corrupte rechter? Daar ben ik honderd procent van overtuigd. Maar het ministerie van justitie is blij met zo'n dwalende kluns. Hij hanteerde de wet. En ik de klootzak maar denken dat je op zijn minst spijt moet betuigen om voor strafvermindering (onzinnig!) in aanmerking te komen.

Mijn logica taboe heeft te maken met de volgende logica die ik weiger te accepteren.


Als ik een verkeersovertreding bega, krijg ik dan telkenmale een bonuskorting? Dit gebeurt overigens weer wel bij te hard rijden. Daar gaat dan automatisch een paar kilometer te hard vanaf. Ik bedoel maar, het is moeilijk consequent te zijn. Laat staan logisch.

Ook een verkeersboete valt onder het strafrecht.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zijn er misschien ook voordelen op te noemen van immigratie?

Ja die zijn er wel degelijk.

De laatste tijd is er bij mij in de straat nogal wat 'verbouwd'. Openbreken, nieuwe leidingen in de grond leggen, dichtgooien, openbreken, straat vernieuwen, ophogen. Kortom, werkzaamheden waarbij geen man met een stropdas aan te pas komt en waar witte arbeiders niet voorhanden zijn of althans zeldzaam.

Afbeelding
Twee verschillende doordeweekse dagen. Er werd nauwelijks gewerkt.

Ik heb al die tijd dat de straat open lag - wanneer er weer eens gewerkt werd - regelmatig de arbeiders bekeken. Zelden dat daar witte mannen zichtbaar waren. En als er al een witte man zichtbaar was dan had hij de leiding over 'zwarte' mannen. Zij praten in hun eigen wigwam taal, toch ook hoorde ik wel bekende geluiden wanneer de blanke chef iets vroeg in het Nederlands.
Ik heb Turken gezien (vakarbeiders voor de bestrating) en mensen uit het Afrikakorps. De Turken werkten doorgaans stevig door en eerlijk is eerlijk, zij leverden vakwerk af. Wat ik zag uit Afrika bevestigde mijn vermoeden dat er geld bij moest. Traag, veel met het mobieltje bezig (niet een keer gezien bij de Turken). In een werkkuil zag ik op een dag vier mannen die aan het werk waren: drie mogelijke statushouders uit Afrika met een vluchtelingenachtergrond en een witte man als opzichter.

Hoe dan ook, het is wel duidelijk dat we niet zonder allochtonen kunnen. Niet omdat -zoals Marokkaanse gefrustreerde moslims beweren, wij te lui zijn voor smerig werk - maar omdat er geen witte mannen meer zijn die dat werk kunnen doen.

Overal waar fysiek gewerkt wordt in de buitenlucht, bestaat het overgrote merendeel uit mensen die hun eigen taal spreken die niet Nederlands is. Als je een van hen aanspreekt blijkt men goed begrijpelijk Nederlands te praten.

Maar waarom het natuurlijk wel gaat is dat je echt geen moslims in de buitenlucht ziet werken. Hoger opgeleide moslims hebben een baan in de binnendienst. De rest bezoekt dagelijks de moskee voor het laatste nieuws over Allah. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Ariel »

Witte man, of blanke man... :thinking:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Het Europese parasietenprobleem

Volgens goed ingelichte kringen zitten Europese regeringen salafisten en jihadisten achter de broek aan.
Waarom men daarbij de burgemeester van Rotterdam heeft overgeslagen heeft niets te maken dat hij mogelijk geen broek aan heeft, maar alles met het feit dat hij een Marokkaanse linkse knuffelmoslim is met een Nederlands paspoort.

Logisch? Ik dacht het niet.

En dan te bedenken dat Aboutaleb (PvdA) enige tijd terug zichzelf heeft uitgeroepen tot salafist en jihadist. Tsja . . . dat heb je met die smerige hypocriete linkse partijen waarmee D66 en GroenLinks de kroon spant. Eerst koos D66 voor het referendum en dan even later toch maar liever niet, omdat dit niet met de smaak van Rutte overeenstemde. Dit huidige nepkabinet is unaniem TEGEN referenda. Vandaar dat de parasiet op onze kenniseconomie en beschaving, Marokkaan Ahmed Aboutaleb, mag blijven zitten waar hij zit als niet gekozen burgemeester, salafist en jihadist, van - tel uit je winst - Rotterdam.

Logisch? Ik dacht het niet.

POLITIEK IS SMERIG. ISLAM GEDIJT DAARIN VOORTREFFELIJK MET DE WIL VAN ALLAH.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:werkzaamheden waarbij geen man met een stropdas aan te pas komt en waar witte arbeiders niet voorhanden zijn of althans zeldzaam.
In Duitsland heb je dat nu ook. De spierkracht wordt geleverd door bruine types (veelal Turken). Maar ook het bedienend personeel in supermarkten, horeca, benzinestations etc. zijn zelden nog etnische Duitsers maar veelal Polen, Oekraïners, Roemenen etc. Zodanig dat ik de komische situatie meemaakte dat ik middels een zorgvuldig ingestudeerde Duitse zin iets wilde meedelen aan het hotelpersoneel. Maar dat kwam niet goed want die sprak niet alleen geen Duits maar ze verstond het ook niet [icon_lol.gif] . De echte Duitsers zijn doorgaans te oud en te zwaarlijvig om te werken. Die bevolken de terrassen van de bierstube of hangen rond in de Kaufland.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Je hebt pech of je hebt het niet.

Je bent in het bezit van goede genen en beschikt niet over de slechte (je bent bijvoorbeeld geen moslim). Je hebt een overlevingsdiploma geërft.

De natuur laat zich niet dwingen.

En dat is maar goed ook. Jaarlijks sterven er genoeg mensen aan de een of andere weerzinwekkende ziekte zodat er van overbevolking nooit sprake zal zijn. Nou ja, helaas speelt zich voor mijn gevoel dat wel af in Nederland. Maar tsja, dat heb je als je de natuur tegenwerkt en miljoenen moslims als parasieten op onze kennisbeschaving hun gang laat gaan, importeert of vrijelijk laat binnenstromen en hun achterlijke banale primitieve cultuurgewoonten op de autochtone bevolking loslaat.
In 1969 publiceerde de Wereldgezondheidsorganisatie de volgende lijst van verschillende ziekten die in de wereld heersen en het aantal personen dat eraan lijdt:

BILHARZIASIS – 200 miljoen;
FILLARIASIS – 190 miljoen;
MIJNWORMZIEKTE – 450 miljoen;
ONCHOCERCIASIS – 50 miljoen;
ZIEKTE VAN CHAGAS of Braziliaanse slaapziekte – 7 miljoen;
MELAATSHEID – 11 miljoen;
TRACHOOM – 400 miljoen.

De afgelopen decennia is het aantal gevallen van lepra (Melaatsheid) wereldwijd aanzienlijk afgenomen van 5,2 miljoen in 1985 tot ongeveer 182,000 geregistreerde gevallen in 2012.
Dat dit niet met behulp van Allah gebeurde begrijpt de mens met gezond verstand en niet de moslim. Want volgens het anti-mensenboek Koran doet Allah wat hij wil.

TUBERCULOSE - In 2012 stierven er 1,3 miljoen mensen aan Tuberculose. De straf van Allah.
MAZELEN - In Afrika, Azië en in het oosten van de Middelandse Zee sterven ieder uur 22 mensen aan deze ziekte. De straf van Allah.
LONGKANKER – De meest dodelijke van alle kankers is een geschenk van Allah. Want bijna alle Marokkaanse moslims roken als een gek. Bijna 1 miljoen sterfgevallen per jaar worden gelinkt aan roken. De sterfgevallen door alcoholconsumptie liggen beduidend lager. Allah discrimineert dus ten nadele van moslims (lol).

En wat is de meest dodelijke ziekte van alle ziekten? Dat is de Islamziekte. 1,8 miljard zichzelf geïnjecteerde mohammedanen wereldwijd lijden aan deze ziekte. Gelukkig is de ziekte niet besmettelijk en gaan alleen moslims eraan dood. Voor alle zekerheid laat Allah zijn moslimdoden eeuwig branden in het Hellevuur. Allah is namelijk de beulsknecht van het vieze smerige sadistische Arabische mannetje en vrouwenhater profeet Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Respectloze mensen verenigd in de groep Islam, die volhardend zijn in hun intolerantie tegenover andersdenkenden en door hun geloofsovertuiging haatzaaiers en sadisten zijn, worden herkend als de mislukte mensensoort moslims.

Moslims zijn in alle opzichten mislukt. Dit alles wordt nog eens extra onderstreept door de dagelijkse straatparade van de geestelijk minderwaardige kopvodparade van vooral Marokkaanse moslimvrouwen die hierdoor aangeven bewonderaars te zijn van de historische meest gore vieze perverse psychopaat profeet sadist, pedofiel en oorlogsmisdadiger Mohammed die berucht was om zijn veelwijverijziekte.

Moslims beweren dat Islam een vredelievende religie is. Maakt u zich niet ongerust, liegen is een van de kernwaarden die thuishoren bij de mislukte mensensoort moslims. Dat moslims parasieten zijn op onze kennisbeschaving zal geen logisch weldenkend mens verwonderen. Hun respectloosheid en intolerantie voor onze beschaving is structureel verbonden met hun minachting, verachten en verwerpen van onze normen en waarden. Door desalniettemin ten volle van onze verworvenheden te profiteren worden zij PARASIETEN genoemd. Voor wie het allemaal nog eens na wil lezen, het staat allemaal in de Koran, het islamitische haatboek dat op maat is geschreven voor 1,8 miljard zich moslim noemende mensen die verenigd zijn in de mislukte mensensoort moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Stel dat iedereen even intelligent zou zijn.
Los van de definitie wat intelligentie inhoudt. Dat is niet zo.
Stel dat iedereen hetzelfde zou zijn: een en dezelfde mensensoort.
Allemaal blank of zwart. Dat is niet zo.

Waarom is dat niet zo? Goeie vraag. Maar naar de ware oorzaak van racisme, daar wordt nooit op ingegaan. Nou ja, de keuze is magertjes: ofwel God is de winnaar en geldt als racistische boosdoener, of die rare evolutietheorie is verantwoordelijk voor het wereldwijde fenomeen racisme.

Het is veel te leuk en aantrekkelijk om arrogant te zijn voor de linkse mens om je nare karakter (niemand heeft hetzelfde karakter) door middel van een stempel van je linkse gelijk te verzegelen op de rest van de mensheid. De term racisme is tegenwoordig het uitgebalanceerde aanvalswapen uit de linkse onwelriekende hoek waarmee gepoogd wordt om de post communistische gedachte superieur te stellen boven de vrijheid van meningsuiting van andersdenkenden.

Wat dit betreft kan men gerust stellen dat het linkse denken, de bemoeizucht van nare karakterloze zich quasi sociaal bewogen huichelachtige mensen, die zich voordoen als norm bepalende Gutmenschen, die alles beter weten en willen beslissen, gelijk staat met de primitieve achterlijkheid van moslims die hun schijnbare zekerheid aan de kapstok van superioriteit van de Islam hebben opgehangen. Met dit verschil dat linkse mensen alles in het werk stellen om de neger uit het slop van het mindere, een plaats te geven bovenaan de ranglijst van meest geschikte mensen voor een universele samenleving van gelijkheid, terwijl moslims vanuit hun baggerreligie Islam verplicht zijn moeten neer te kijken op negers.

Afbeelding
Zo maar een krantenknipsel over een land in donker Afrika.

Ach, laat ik nu - wel of niet toevallig - dit krantenknipseltje van vier jaar geleden tegenkomen. Zo maar een land uit een werelddeel dat nog altijd niet weet hoe een democratie werkt. De beste negers zijn destijds moedwillig uit Afrika verhuisd om ze een kans te geven hogerop te komen. In den beginne lukte dit nog niet helemaal omdat zij er nog niet rijp genoeg voor waren. Het contrast is schrijnend. Een enkeling wist het zelfs als neger tot president van de VS te brengen; het merendeel van de negers echter schiet tekort in intelligentie en werklust en steelt en rooft en moordt zoals nog steeds gebruikelijk in Afrika.
BURUNDI

Voetbalprestaties
Augustus 1993. Ranking: 96e plaats
Juli 1998. Ranking: 160e plaats

Inwoners
11.466.756 (2017)
Oppervlakte: 7/10 van Nederland

Religie

Christendom: 67%
Islam 10%
Natuurgodsdienst: 23%
Ondanks de mislukte zegeningen van het christendom in Afrika blijkt eens te meer dat het christendom nooit de dominante factor van succes kan zijn geweest. Wel als stimulus. Het was de blanke man met de beste genen en het juiste DNA. De Voodoo Voodoo praktijken in de geest van de christenneger zijn nooit weggeweest. Dat foute DNA in combinatie met mislukte genen zien we ook terug bij moslims vandaag-de-dag: Het vereren van de historische Arabische weerzinwekkende perverse viespeuk, pedofiel, psychopaat, liefhebber van veelwijverij, sadist en oorlogsmaniak Mohammed is nooit weggeweest.
Laatste update Belgisch ministerie van Buitenlandse Zaken

6 sept. 2019

Alle niet essentiële reizen naar Burundi worden momenteel afgeraden.
We raden ook aan dat landgenoten die naar Burundi willen reizen, het advies en de aanbevelingen van de lokale autoriteiten en van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) op dit gebied te volgen, met name de "Epidemiological Bulletins" http://www.who.int/csr/don/archive/disease/ebola/en/ (externe link)) en de ebolavirussites http://www.info-ebola.be/nl/ (externe link), http://www.who.int/ebola/en/ (externe link) en https://www.who.int/csr/alertresponse/en
De ziekte Aids een groot probleem in Burundi. Tienduizenden mensen gaan eraan dood en meer dan 250.000 zijn ziek.
Door al die problemen gaat het niet goed met de economie. Veel mensen zijn arm. Burundi staat zelfs op nummer 2 in de top 10 van armste landen ter wereld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Westerse blanke mensen die iets hebben met het christendom hebben alles mogelijk gemaakt.

De rol van de moslims is bij de geboorte al bepaald en weggelegd om als parasiet op onze kennisbeschaving stand te houden. Dat gebeurt niet met dankbaarheid maar vooral met de islamitische geest verwoestende haat en afkeer jegens christenen en atheïsten in het algemeen en joden in het bijzonder. De haat en afkeer van onze kennisbeschaving wordt mede gevoed door het supporterslegioen van links. Ergens wel begrijpelijk, want in al die decennia is het moslims en de linkse fascisten binnen de voor hen gebruikelijke dictatuur niet gelukt ook maar één zinnige bijdrage te leveren aan het systeem dat haaks staat op hun achterlijke afkomst en toekomst. Wat het communisme en de linkse ideologie onder dwang van het eenrichtingsverkeer met verplichte oogkleppen op presteerde, bleek telkenmale van een inferieure kwaliteit. De verderfelijke genen en een te verwaarlozen onbelangrijk DNA bij moslims heeft hen gemaakt tot de onverbeterlijke mislukte mensensoort moslims. Linkse mensen voelen zich op een of andere manier aangetrokken tot moslims.

ISLAM IS HET KWAADAARDIGE VIRUS. MOSLIMS ZIJN DE DRAGERS ERVAN, ONDERSTEUND DOOR HUN LINKSE BROEDERSCHAP.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Warm aanbevolen voor Xplosive: het boek ‘Animal Liberation’ van de moraalfilosoof Peter Singer waarin hij de basis legde voor de beweging van vegetariërs en veganisten die het leed van dieren wilden verzachten.
Zijn we moreel verplicht om meer te geven aan liefdadigheid, zodat we daarmee de levens redden van arme mensen?
Wereldberoemd werd het ethisch vraagstuk van Singer over het meisje dat je ziet verdrinken in een vijver: spring je in het water om haar te redden, ook al ruïneer je daarmee je mooie nieuwe schoenen?
Het antwoord van Singer luidt ja. Volgens HvdM sr., gevoed door het logisch redenerengevoel, moet het antwoord zijn: NEE. Dat wil niet zeggen dat ik het meisje niet zal proberen te redden. Het is een overigens pedante belachelijke vraag van Singer. Immers, hij schrijft over ‘een vijver’ en niet over een angstaanjagende kolkende watermassa.

Volgens bijna alle mensen hebben mensen een vrije wil, dus waar bemoei ik mij dan mee? Tomeloze ongeremde bemoeizucht met anderen geldt als belangrijkste oorzaak van de meeste ellende in de wereld (denk alleen maar aan de mislukte mensensoort moslims en zijn parasitaire gedrag). Dieren hebben geen vrije wil beweren dezelfde mensen, maar de mens zelf heeft dat blijkbaar wel volgens diezelfde wijsneuzen die, gestuurd door hun oogkleppen op, allemaal in dezelfde richting lopen: doodlopende weg waar het einde zich aftekent van hun leven zonder dat een waarschuwingsbord daaraan vooraf gaat.

Wat het verzachten van dierenleed betreft ben ik het wel eens met Singer, maar vreemd genoeg heb ik een hekel aan katten die allemaal nu mogen doodgaan van mij. Of niet. Het doet mij niks. Moet ik dan mensen gaan dood maken of straffen omdat zij zonder na te denken hun smerige rotkat de vrije loop laten door andermans tuin, mijn tuin? Die mens vormt niet mijn probleem maar hun rotkat. Vergiftigen of doodschieten! Dat is mijn oplossing. Ja maar Hans, je kunt toch ook praten met degene van wie die kat is? Hallo! Ik heb wel wat anders te doen dan voor Sherlock Holmes te spelen. Ik laat mij door niemand dwingen. Waar heb ik anders een vrije wil voor? Grapje.

Trouwens, ik vind alleen kleine honden leuk en niet van die vieze smerige kalverenhonden. En nogmaals trouwens, net zoals mensen, zijn er teveel honden. Afschieten die hap! En Mario, Ariel of Manon, hoeft niet boos te worden op mij, want de kans dat hun poes bij mij door de tuin loopt is groter dan de kans dat Allah bestaat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Tomeloze ongeremde bemoeizucht met anderen geldt als belangrijkste oorzaak van de meeste ellende in de wereld
Helemaal eens. Ik heb nooit begrepen wat de bedoeling is van je het lot aan te trekken van lui die je niet eens kent. Ik zet mij in voor mijzelf en mijn naaste familie, dan een paar goede kennissen en mss wel enkele buren in mijn straat( hoewel dat al twijfelachtig is). Wat er in de volgende straat gebeurt zal mij worst wezen. En iedereen die eerlijk is met zichzelf- en gezond verstand heeft-zal moeten toegeven dat hij/zij er uiteindelijk ook zo over denkt.
Moest het uiteindelijk niet schadelijk zijn voor mijzelf en mijn portemonnee zou ik alleen maar smakelijk lachen met de domoren die zwarten gaan redden in de Middellandse zee.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hogere rechters komen Trump tegemoet.
Trump administratie schreef:
Het beleid is bedoeld om asiel te weigeren aan iedereen die op weg naar de VS door een ander land reist zonder daar bescherming te zoeken.
Hoe wil een asielzoeker in godsnaam dit voor elkaar krijgen als hij naar Amerika wil? Niet erg logisch. Typisch dom politiek geneuzel.

Gewoon politiek asiel aanvragen in de ambassade van het land van waaruit je wilt vertrekken. Zo zie je maar dat ook Trump - goed dat hij er is - maar een slag in de rondte lult.

Duidelijker: Amerika is het enige land dat in zijn grondwet de vrijheid van meningsuiting gewaarborgd heeft. Dus dan wil je ook niet naar Nederland toe, gelet op wat onbetrouwbare corrupte valse rechters hebben gedaan met Wilders en hoe de walgelijke tekortschietende hypocriete regering in Nederland zijn handen probeert te wassen met anti-Wilders moslimzeep.

Dus: economische vluchtelingen of wie dan ook die niet tevreden zijn met hun huidige paspoort kunnen netjes en legaal een verzoek indienen voor . . . IMMIGRATIE.

Zo gebeurde het vlak na de oorlog toen koningin Wilhelmina van een teveel aan Nederlanders af wilde. Die kregen een fraaie oprotpremie richting Nieuw-Zeeland of Australië. Inderdaad, daar was plenty ruimte. Nederland was toen al - vlak na de 2e Wereldoorlog vol. Later, toen moslims een mysterieuze aantrekkingskracht begonnen uit te oefenen op linkse politici, was er plotseling weer ruimte zat in Nederland. Dat daar bijna alle goedkope en sociale huurwoningen aan werden opgeofferd maakte de linkse hypocriete volksverlakkers niets uit. Zij waren door het dolle heen bij de gedachte ooit weer aan de absolute macht te komen.

Links stelt tegenwoordig niks voor. En toch bepaalt links de gang van zaken waar het op het bepalen van het fatsoen, normen en waarden, aankomt. Heeft natuurlijk alles te maken met het gemiddelde lage IQ van de Nederlander of Belg die waar het aankomt op logisch nadenken, liever lui dan moe is. Of gestrest. Want het percentage gestreste mensen is schrikbarend hoog in Nederland. Allemaal onnodig bij de wetenschap dat je op de PVV of Forum voor Democratie kunt stemmen. Wat ik ook weet is dat Nederland het hoogste percentage psychologen heeft in de wereld. :shock:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89713
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:
Zo gebeurde het vlak na de oorlog toen koningin Wilhelmina van een teveel aan Nederlanders af wilde. Die kregen een fraaie oprotpremie richting Nieuw-Zeeland of Australië. Inderdaad, daar was plenty ruimte. Nederland was toen al - vlak na de 2e Wereldoorlog vol.
Dat was toch Koningin Juliana?
'Ons land is vol, ten dele overvol', zei koningin Juliana in haar laatste troonrede in 1979,
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ja, het was haar dochter die zich keer op keer op keer liet bedriegen door haar levensgenieter buiten de deur prins Bernhard.
De Nederlandse overheid voert een actief bevolkingsbeleid: Nederlanders mogen ergens anders hun geluk gaan zoeken. De regering maakt afspraken met landen die arbeidskrachten nodig hebben om de economie draaiende te houden - landen als Australië en Canada kampen met een immigratietekort. Er komen voorlichtingsavonden en emigratieconsulenten, in november 1945 spreekt ingenieur Van den Broek, oud-minister van financiën, Nederlanders in een bioscoopreclame toe. Honderdduizenden van hen, het liefst werklozen, grote gezinnen en boeren, moeten de wereld intrekken.

Het werkt. Uit een NIPO-enquête van 1948 blijkt dat 32 procent van de bevolking serieus overweegt te emigreren. Minister-president Willem Drees versterkt dat gevoel met zijn nieuwjaarstoespraak in 1950: “Een deel van ons volk moet het aandurven zijn toekomst te zoeken in grotere gebieden dan het eigen land.” Woorden die koningin Juliana in haar troonrede van datzelfde jaar ook uitdraagt. Ze vindt dat “de snelle bevolkingsgroei en de beperkte oppervlakte aan beschikbare grond een krachtdadige bevordering van de emigratie vereisen.” In 1951 stelt de Nederlandse regering zich ten doel 60 duizend Nederlanders per jaar te laten emigreren.
Waarom kon dat wel gezegd worden tegen de aanhangers van onze eigen beschaving en niet tegen Marokkaanse moslims die scheiding van kerk en staat afwijzen omdat hun haatboek Koran hen boven alles gaat en zich afkeren van onze normen en waarden en als zodanig parasieten zijn op onze kennisbeschaving?

Als Juliana nog leefde had zij tezamen met Wilders en Willem Drees in het beklaagdenbankje mogen aanhoren hoe zij beiden van racisme en discriminatie en het opzetten van mensen tegen elkaar beschuldigd zouden worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Als ik mij zelf beroep een logisch denker te zijn, atheïst met een voorkeur voor het christendom, hoe kan ik dan nog een dag langer achter Trump aanhuppelen?

Hij is de meest miserabele naar misselijkheid smakende hypocriete smerige egocentrische etterende lul die een zichzelf respecterende beschaving uit zou moeten kotsen vanwege de christelijke roots in zijn gelederen. Mijn enige probleem is dat ik voor Trump was. Ik ben nu NIET tegen Trump - integendeel - maar ik geef aan hoe ik nu over hem denk. Ik walg nu van hem. Hij is een:

MISERABELE MISLUKTE MENS EN KLOOTZAK

(passend in het moslimrijtje)

Vanwaar mijn boosheid? Vanwege de ongebreidelde supporterszucht van meneer de president van de VS voor het meest vieze smerige walgelijke primitieve onuitstaanbare mensonwaardige weerzinwekkende waardeloze geestelijk kanker verwekkende woestijnland Saoedi-Arabië met een moslim directeur die zich jongstleden wereldkundig geprofileerd heeft als een ware leider van de islamitische maffia door de liquidatie van een hem onwelgevallige criticus.

Donald Duck Trump is er eentje, die niet het volk vertegenwoordigt, maar zichzelf heeft geprofileerd als het smerige kankerverwekkende kapitalistische stempel van de absurd explosief rijken der aarde.

Ik sta niet langer achter Trump maar ga voor Zwartmeer. Kwestie van consequent redeneren en daarbij de kunst van de logica niet uit het oog verliezen. Het laat onverlet dat wanneer ik inwoner ben van de VS, ik op Trump zal stemmen.

De vriend van mijn vijand (Saoedi-Arabië als hedendaagse bron van de Islam) is ook mijn vijand.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Regen ontstaat doordat de zon het water van de oceanen verdampt. En die waterdamp die stijgt op, en al die kleine waterdruppeltjes bij elkaar die vormen wolken. En door de wind worden wolken naar andere plaatsen geblazen waar er regen uit kan vallen. Nederland ligt vlak aan zee en wind waait vaak van zee naar land.
Dan zou het in Cuba nooit regenen omdat die wolken – die ik overigens zelden waarneem op het eiland Cuba, ook al is het hartstikke heet boven de zee – allemaal naar Nederland waaien.

Het is donderdag 3 oktober, en het is al een paar weken elke dag aan het regenen. Maar de zon? Kan het mij niet herinneren. En het blijft maar verder regenen. Ach, maar natuurlijk. Door de wind (vanaf Cuba of de kust van Miami) worden wolken naar andere plaatsen geblazen. Wat een onzin. Zoals bekend is de Noordzee niet bepaald een zee die veel warmte afstaat. En de herfst staat er om bekend weinig zon te leveren maar des te meer regen.

Afbeelding
Afbeelding

Volgens mij ontstaat regen door een andere oorzaak die mij onbekend is. Hopelijk dat Mercator hierop reageert. Want ik ben zeer benieuwd naar zijn antwoord.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Bange president Mexico capituleert na de moordpartijen door
de drugsbende van El Chapo: “We willen geen oorlog”


De Mexicaanse autoriteiten hebben een storm aan kritiek te verduren gekregen nadat donderdag de zoon van de bekende drugsbaas El Chapo, lid van het Sinaloakartel, kort na zijn arrestatie werd vrijgelaten vanwege een geweldsexplosie die zijn weerga niet kent. Dit alles als gevolg van de aanhouding van één crimineel.

De Mexicaanse president Andrés Manuel López Obrador die bekend staat als laffe Mexicaanse hond, is bang voor zijn eigen hachje, belazert het Mexicaanse volk en verdedigt daardoor zijn besluit om te voorkomen dat hij straks dunne poep in zijn broek schijt: ,,De beslissing is genomen om levens te beschermen. Je kan vuur niet met vuur bestrijden. We willen geen doden. We willen geen oorlog’’, zei hij vrijdag op een persconferentie. Ook Erdogan en Trump willen geen oorlog. En ik ook niet. Wie dan wel?

God. In samenwerking met zijn vaste huisvriend Satan. 88% is gelovig in Mexico en vereert de dood.


Met andere woorden: de rest van de beschaafde wereld wil wel oorlog want die heeft IS de stuipen op het lijf gejaagd. Dat dit gepaard ging met duizenden moslimdoden kan alleen maar toegejuicht worden. Je kunt mensen die jou liever dood dan levend zien maar beter eerder uit de weg ruimen. Dat is namelijk gebeurd in Syrië. Dat Nederland daarbij een kwalijke rol speelde is nog maar de vraag, ook al bombardeerde de Nederlandse luchtmacht zeker zeventig onschuldige burgers in Irak tot zij dood waren. Als het Ministerie van Defensie slim is, veranderen ze razendsnel de naam van hun zogenaamde vredelievende Ministerie van Defensie in: Ministerie van Oorlog.

88% van de bevolking in Mexico is Rooms-Katholiek. Bijna elke plaats in Mexico heeft wel haar eigen heilige. De feestdag 'Dag van de Doden' is een ander goed voorbeeld van de vermenging van het christendom met voorchristelijke gebruiken. De dood in Mexico leeft als nergens anders onder de wereldbevolking. Vandaar het succes van de vele moordpartijen in Mexico.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Volgens mij ontstaat regen door een andere oorzaak die mij onbekend is. Hopelijk dat Mercator hierop reageert. Want ik ben zeer benieuwd naar zijn antwoord.
Ik heb het eens gegoogled en de uitleg volstond me niet. Regen ontstaat doordat kleine druppeltjes tegen elkaar botsen, groter worden en dan zo zwaar dat ze naar beneden vallen. Onder welke omstandigheden dat juist gebeurt en wanneer en hoe lang dat staat er niet bij. Als het allemaal zo eenvoudig was moet het een koud kunstje zijn om in het labo een regenwolkje te maken en het wat te laten regenen. Bij mijn weten is dat nog nooit gelukt.
Die uitleg is van dezelfde orde als leven ontstaat wanneer verschillende cellen bij elkaar klitten en een organisme vormen.

Dat de regenwolken van over de zee komen klopt ook niet want dan zou het in pakweg Oostenrijk of Tsjechië nooit regenen. Hier regent het overigens ook wel eens terwijl de wolken uit het oosten komen en dus geen druppel verdampende zee gezien hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: Volgens mij ontstaat regen door een andere oorzaak die mij onbekend is. Hopelijk dat Mercator hierop reageert. Want ik ben zeer benieuwd naar zijn antwoord.
Ik heb het eens gegoogled en de uitleg volstond me niet. Regen ontstaat doordat kleine druppeltjes tegen elkaar botsen, groter worden en dan zo zwaar dat ze naar beneden vallen. Onder welke omstandigheden dat juist gebeurt en wanneer en hoe lang dat staat er niet bij. Als het allemaal zo eenvoudig was moet het een koud kunstje zijn om in het labo een regenwolkje te maken en het wat te laten regenen. Bij mijn weten is dat nog nooit gelukt.
Die uitleg is van dezelfde orde als leven ontstaat wanneer verschillende cellen bij elkaar klitten en een organisme vormen.

Dat de regenwolken van over de zee komen klopt ook niet want dan zou het in pakweg Oostenrijk of Tsjechië nooit regenen. Hier regent het overigens ook wel eens terwijl de wolken uit het oosten komen en dus geen druppel verdampende zee gezien hebben.
Bedankt kanjer en maatje van het gezonde verstand! Voor de interessante reactie!

P.S.: Mercator en ik zijn allebei logici die het islamitisch probleem vanuit onze gezamenlijke logica weten te elimineren met een simpele als eenvoudige oplossing: kruisraket op het heidense jaarlijkse festival te Mekka afvuren in het door achterlijkheid omgeven land zonder enige technologische ontwikkeling: Saoedi-Arabië. Hoe armzalig is dat woestijnland wanneer de wapens op zijn. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Bedankt kanjer en maatje van het gezonde verstand!

Nog zo iets waar het gezonde verstand vér te zoeken is: als de klimaatdwerg roept alarm !, in 2070 is het overal 0,1° C warmer! rent heel de massa in paniek de straat op . Terwijl iedereen het heel logisch vindt dat het weerbericht voor 1 plaats en voor 1 dag vol staat met woordjes als waarschijnlijk, mogelijk, misschien regent het ( of schijnt de zon) [icon_lol.gif] En rustig blijft zitten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Seks met minderjarige meisjes . . . is dat logisch?
Wie doet zoiets? De mens heeft toch een vrije wil? Volgens mij niet, maar dit terzijde. Maar niet iedereen doet zoiets. Behalve de profeet natuurlijk. Want hij staat bij moslims bekend als de perfecte mens.

Kortom, niks mis mee. Mits het minderjarige meisje in kwestie daar problemen mee heeft. Zo simpel is het. Ik word kotsmisselijk van al dat in de marge gezeik. Als wij dan zo hoog op de morele ladder van het menselijk fatsoen scoren, waarom dan zo overtuigd afkerig zijn tegen de doodstraf als ware het een of ander kankergezwel ?

Wat mij betreft mag de menssoort mogen uitgeroeid zijn. Uiteraard met alle moslims voorop. Wat kan dan nog het probleem zijn? Want een nageslacht is niet meer. De logica ontgaat mij ten enenmale. Iedereen gaat dood. Vroeg of laat. Maar wat niet weet dat niet deert.

Hier draait het allemaal om. Wie dat nog steeds niet beseft,
begrijpt niets van zichzelf.


De natuur kan niet bestaan zonder seks.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

DE WAARNEEMBARE WAARHEID

Zowel Iran als Saoedi-Arabië aanbidden allebei dezelfde historische walgelijke vieze smerige perverse pedofiele Arabische psychopaat Mohammed.


Waar of niet waar? Dit is waar. Die Mohammed - wat we tegenwoordig ook zo van Hitler weten - had fascistoïde streken. Hij begon vanuit zijn walgelijke machtswellust een aanvalsoorlog. Eerst richtte hij zich op zijn eigen Arabische broeders, daarna op joden en toen het voorgoed in zijn analfabetische rotkop was geslagen, richtte hij zijn walgelijke fascistische haatcampagne op ALLE andersdenkenden. Kortom, wie niet zijn dwangmatige fascistische dictatoriale machtsuitoefening accepteerde, diende met het geleende zwaard van zijn knecht Allah afgeslacht te worden. Moslims benoemen al deze daden van geweld de wil van Allah. Okay, logisch, maar dat kun je met de beste wil van de wereld niet vredelievend noemen.

De voor de hand liggende conclusie ten aanzien van 1,8 miljard moslims is dan ook gerechtvaardigd:

Moslims zijn de meest geestelijk zieke mensen in het verstand.
Zij behoren dan ook tot de mislukte mensensoort 'moslims'.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Tina Turner viert vandaag haar 80ste verjaardag. Tina’s oudste zoon overleed 3 juli 2018 op 59-jarige leeftijd. Logisch? Nee, maar het is wel de waarheid. En hoe luidt dan die waarheid? Hij pleegde zelfmoord. Zo is het logisch dat hij overleden is.

Logisch staat voor waarheid. Maar waarheid niet altijd voor logisch.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Logisch staat voor waarheid. Maar waarheid niet altijd voor logisch.
Zeker niet in Franstalig België. Dat is een extreem links paradijs waar alles moet wijken voor migranten, Islam, socialisme en sinds kort het klimaat. Werken wordt als een ziekte beschouwd en over alles wat zielig, zwart en transgender is wordt huilerig gedaan. Maar...de Fabrique Nationale des Armes de Guerre in Luik-100% in staatsbezit-is de grootste Europese wapenleverancier voor Saoudi Arabië en de export neemt alsmaar toe ipv af te nemen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie