Fatwa - dwaas islamitisch orakel

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Fatwa - dwaas islamitisch orakel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Omgang met vreemde mannen, zoals collega's is toegestaan zodra deze mannen borstvoeding van de vrouw in kwestie hebben ontvangen. - Fatwa uitgevaardigd door Ezzat Attiya, Egypte (op Maroc.nl)

Ook hier weer het zoveelste bewijs dat moslims behoren tot de mislukte mensensoort die ontstaan is in de Arabische zandbak van psychopaat profeet pedofiel Mohammed.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op do nov 07, 2019 1:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Fatwa - dwaas islamitisch orakel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

'Zwangere vrouwen mogen wijn drinken als ze daar trek in hebben'.

Fatwa uitgevaardigd door Abdelbari Zemzemi, Marokko. (maroc.nl)

Op welk moslimland men zich ook oriënteert, in al die landen kom je voornamelijk mensen tegen die tot de mislukte mensensoort moslims behoren. Wat vies is (profeet Mohammed) is goed voor hen. Wat goed is (westerse kunst, wetenschap en democratie) is slecht in hun ogen. De vraag rijst dan: 'Waarom zijn er zoveel moslims in Europa?' Het antwoord maakt veel duidelijk: moslims zijn uitgesproken parasieten op onze beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Fatwa - dwaas islamitisch orakel

Bericht door King George »

Kamelenurine, mag dat ook?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Fatwa - dwaas islamitisch orakel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Kamelenurine, mag dat ook?
Het wordt inderdaad sterk aanbevolen voor moslims.

Als moslims verstandig zijn moet deze helende sap verkrijgbaar zijn in halal winkels.
Het zit namelijk zo. De in onovertroffen wijsheid geboren profeet Mohammed heeft dit zelf gezegd. Zo staat te lezen in een hadith waarin Mohammed uitlegt dat het drinken van kamelenurine een heilzame werking heeft. Het is dus goed voor de gezondheid van moslims. Wie zich aangetrokken voelt tot de ideeën van Mohammed staat natuurlijk vrij, net als burgemeester Aboutaleb die het salafisme aanhangt, de profeet na te doen en kamelenurine te drinken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie