Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Hèhè!

Ik heb inmiddels zoveel andere dingen gedaan die ik leuk vind, dat ik pas nu deze grappige video heb bekeken.

Dat ik gestopt ben met kijken op 1.21 zal geen weldenkend mens verbazen. Omdat ik Xplosive als een van de spaarzame weldenkende mensen op aarde beschouw, leg ik hem een simpele vraag voor. Antwoorden is niet verplicht, maar Ik heb het antwoord alvast zodanig voorbereid, dat uitgaande van de inhoudelijke kennis die Xplosive van de video heeft, ik bijna zeker weet dat hij met NEE zal antwoorden. Hoe ik dat zo goed als zeker meen te weten - vergissen blijft niet uitgesloten, je denkt te weten dat je iemand kent - heeft te maken met mijn vermoeden dat hij de video heeft geplaatst vanuit zijn gevoel voor humor. Immers, hij heeft de video zonder commentaar geplaatst. [icon_lol.gif]

DE VRAAG AAN XPLOSIVE

Geloof jij, wat in de video wordt beweerd, logisch is?

JA of NEE? :thinking:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. Het taboe en de vieze politiek

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Vlnr.: Chamberlain, Daladier, Hitler, Mussolini en graaf Ciano.

30 september 1938.

Verdrag van München.

Hitler krijgt zijn zin. Een gedeelte van Tsjechoslowakije mag Hitler voortaan tot Duitsland rekenen. Ja hoor! Dat wordt beslist door handjeklap van foute mensen die zich mogen spiegelen aan de onderhandelingspraktijken van de maffia. Mensen die zich - alsof ze hoog nodig moeten schijten - manifesteren als boeven in de politiek, gedreven door het Gutmensch-ideaal waarin een rechtvaardige samenleving voorop behoort te staan, maar nooit verwezenlijkt wordt, omdat de logica ons gebiedt te concluderen dat politiek smerig is, onbetrouwbaar, niet geïnteresseerd in de mening van het volk en maar al te vaak grenst aan het misdadige in de mens. Vergelijk deze historische misdadigheid met de relatie die het Vaticaan door de eeuwen heen heeft onderhouden met de misdadige politiek. Ook het contact met de maffia werd door het pedofiele rooms-katholieke stel uit Rome goed onderhouden.

Politici – zoals elke dag wordt bewezen – behoren tot de onderste laag van de samenleving. Daar waar het vuil zich ophoopt en de stank ondraaglijk wordt. Het volk is gehouden dit te verdragen. Vandaag-de-dag onder leiding van het toeziende oog van de VN en hun zogenaamde ‘mensenrechten’ die blijkbaar in het leven zijn geroepen om te pas en te onpas met veel willekeur toe te passen. Wat wil je nog meer, met al die uit hun bek stinkende Arabische dictatoriale islamitische heersers in de VN? Het smerigste mensonterende achterlijke land Saoedi-Arabië mocht nog niet zo lang geleden de voorzittershamer hanteren. In wat voor vieze gore hypocriete wereld leven wij?

Gelukkig bestaat er licht aan de horizon: Partij Van de Vrijheid (PVV) en Forum voor Democratie (FVD). Maar dat licht blijkt te fel te zijn voor de meeste mensen die gewend zijn te kijken in de duisternis van de politieke poppenkast van Mark Rutte en zijn kornuiten.

OOk een vies smerig hypocriet land - nota bene een democratisch land dat zich opvallend vaak beroept op het kampioenschap van het meest vrijheidslievende land ter wereld te zijn, is Nederland. Vandaar dat het niet verwonderlijk is dat Nederland zelfs China regelmatig tot de orde roept. Nederland laat niets ongelegen om de mensenrechten met voeten te treden. Dit belachelijke koninkrijk heeft lak aan de menselijkheid en vindt dit een rechtvaardige zaak. Ik kom hier binnenkort op terug met een keihard bewijs, middels een persoonlijke brief van het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

Ik ben geen schoft en lul niet uit mijn nek. Die kwalificaties mogen we overlaten aan de minister-president en een ieder die meent hem op de voet te moeten volgen; en daardoor zo dicht mogelijk bij zijn hielen komt om deze met gepaste hypocrisie te likken.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. Het taboe op de logica toont wie u bent.

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

"Opgeruimd staat netjes."

Stel dat ik luid en duidelijk hoorbaar ten overstaan van alle kiesgerechtigden in Nederland bovenstaande positieve educatieve tekst 'Opgeruimd staat netjes', zou laten horen zonder de foto erboven, dan zal ik niet één reactie hierop ontvangen. Hooguit een goedkeurende blik richting mijn adres.

Had ik deze uitspraak echter in de Tweede Kamer ten gehore gebracht, dan waren de rapen gaar en zou iedereen over mij heen vallen,
nadat zojuist Wilders zijn afkeuring had laten horen over de mogelijke plannen van de onderwereld om Rutte uit de bovenwereld te helpen. Op zich is dit helemaal geen slecht idee. Maar wij verkiezen nu eenmaal dat dit op een democratische manier gebeurt en het domme volk is nu eenmaal vol lof over onze nationale beroepsleugenaar die moet aanblijven - ondanks dat deze zelfingenomen man NOOIT te vertrouwen is en waar zichtbaar een steekje los aan is.

Laten we het er daarom maar op houden dat mijn hierboven geplaatste tekst berust op een oprechte leugen. Want wie er ook vermoord wordt, het mag nu eenmaal niet. Ook al gaf Rutte leiding aan menig 'doodseskader' dat bombardementen heeft uitgevoerd in verschillende islamitische landen. Het veronderstelde weerwoord van Rutte, als hij daarop ondervraagd zou worden, zal zonder meer luiden: "Wij hebben een Ministerie van Defensie." De zoveelste leugen van Rutte. Want gelet op de Nederlandse bombardementen waar menige familie door werd uitgeroeid, moeten wij constateren dat wij geen Ministerie van Defensie hebben, maar een Ministerie van Oorlog.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Uit geopenbaarde stukken die via een beroep op de Wet openbaarheid van Bestuur (Wob) aan het daglicht kwamen blijkt dat D66 zich verzette tegen het publiek maken van e-mails waarin gesproken wordt over de documentaire Van Beiroet tot Binnenhof over Sigrid Kaag.

HELEMAAL MEE EENS.

Afbeelding

Godverdomme! Weg met de bezopen evolutietheorie!
Waar bemoeit iedereen zich toch overal mee! Dit was een kwestie van privacy. Ik ben niet belangrijk - integendeel - ik ben een nobody, een klootzak - en zeker in de ogen van de overheid. Ik ben niet smerig. Ik maak mij elke dag schoon. Ik poets mijn tanden tweemaal per dag en gebruik tandenragers en een elektrische tandenborstel. Het is de politiek die stinkt - niet de ambtenaren. En dat is logisch. Want de politiek vertikt het zich te ontdoen van al haar geestelijk opgehoopte vuil, opgebouwd in de loop der jaren - dat dus niet minder maar tot torenhoge proporties aangegroeid als een etterende pus genererende puistontsteking die ooit begon als iets dat jeukte in het gedeelte van het centrale brein dat zich met waarheid bemoeit en waaraan vervolgens gekrabd werd. Immers, voor de smerige politieke dragers van het vuilvirus is waarheid een dilemma dat hen zelden of nooit van pas komt. Krabben helpt. Het volk waardeert dit vast wel als een menselijk trekje. Het politieke kankergezwel wordt tenminste zichtbaar.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door xplosive »

hans van de mortel schreef:
do sep 30, 2021 11:26 am
Dat ik gestopt ben met kijken op 1.21 zal geen weldenkend mens verbazen.
Het loont beslist de moeite om de rest van de video ook te zien wat mij betreft.
hans van de mortel schreef:
do sep 30, 2021 11:26 am

DE VRAAG AAN XPLOSIVE

Geloof jij, wat in de video wordt beweerd, logisch is?

JA of NEE? :thinking:
Er zitten in de video nogal wat veronderstellingen die niet op waarheid behoeven te berusten. Bijvoorbeeld de veronderstelling van "non-agressiveness" op basis van enkele simpele feiten. Daarover wordt te weinig uitgelegd om daar een logica in te kunnen zien.

Maar afgezien van dit soort simplismes is de verhaallijn (met dus een aantal zwak onderbouwde veronderstellingen) in grote lijnen wel interessant. Een poging om de vraag te beantwoorden hoe de ontwikkeling tot mens in grote lijnen (op detailniveau kan misgekleund zijn) tot stand gekomen ZOU kunnen zijn.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Op de evolutietheorie en God rust geen taboe. Onlogisch! Zij discrimeren elkaar.

Bericht door hans van de mortel »

Waarom houden mensen meer van dieren dan van mensen?

Een simpele vraag. Bemerk en benoem het grootste verschil tussen mens en dier. Overeenkomsten genoeg. Voor aan wie het antwoord schuldig blijft, staat de oplossing van het evolutionaire probleem in de spoiler. Evolutionisten zijn net zo dom als mensen die in God geloven. Dat ontloopt elkaar nauwelijks. Dat wil overigens niet zeggen dat ik veel intelligenter ben dan zij. Het omgekeerde berust op een heet hangijzer. [icon_lol.gif]
Spoiler! :
Jacob, Mimmi en de pratende honden.


Alle dieren beschikken over hersenen. Kunnen denken en beslissingen nemen - vaak beter dan de mens. Maar omdat de evolutietheorie nu eenmaal een aanklacht is tegen het gezond zelfstandig kritische denken waarvan de aanhangers en masse al te graag in de pas lopen van de eerste de beste aapmens met de naam Darwin. Voor hetzelfde geld had zijn naam Bono geheten. Tikkie van de malle molen was Bono - herstel Darwin - bepaald niet vreemd.

Afbeelding

Albino oerang oetan en zijn nageslacht Darwin.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

xplosive schreef:
di okt 05, 2021 1:11 am
De humanistische bijdrage die in de compilatie van de EO op 10 minuten vanaf het begin van de video aanvangt en 4 minuten duurt is eigenlijk één grote aanklacht tegen de islamitische dictatuur. Het leek bij sommige aanwezige moslims een blik te ontlokken die een ongemakkelijk gevoel leek te verraden.
King George schreef:
di okt 05, 2021 10:34 am
Verklaar je nader, Explosive. Ik zie dat na ruim veertig mininuten Soefies ook een blokje aandacht hebben gekregen en Soefies zijn Moslims, ook al is het Soefisme wel het meest spiritueel en het minst politiek in de Islam (en (wellicht daardoor) snel verdwijnend in de geïslamiseerde landen).
xplosive schreef:
di okt 05, 2021 1:11 am
Wat zou ik daarover nader moeten verklaren?
Zo bedoelt King het niet. Hahaha! Die King is vlijmscherp. Ik mag hem als geen ander. Als ik zo vrij mag zijn in de geest van King verder te gaan met een simpele conclusie die de reactie (inhoudelijk) op zich van King volkomen begrijpelijk maakt.

Laat ik voorop stellen dat ik mij niet geroepen voel het een en ander aan de wijsheid van Google over te laten. Dus nu verder met het 'Soefie-vraagstuk' vanuit de eigen nadenkendheid.

Afbeelding
ALLE aanbidders van de Profeet kiezen voor de leer van het fascisme, sadisme, onderdrukking en geweld.

Als het Soefisme de historische vieze smerige mensonterende wanpraktijken van de tot over zijn oren misdadige sadistische Mohammed aanhangt dan mogen voor mij alle Soefi's aan het gas. Wat voor gas maakt mij niet uit. Als het maar vreedzaam en niet sadistisch folterwaardig is zoals dit in de geest van de Arabische psychopaat zonder hersenen Mohammed elke dag aanwezig was.

Islam is een verschrikkelijk virus. Waarvan mohammedanen - volgers van de grote historische schoft en veelneuker Mohammed, die zich nooit in toom kon houden waar het maagdelijke jonge islamitische sletjes betrof die geneukt moesten worden, de dragers zijn.

In de Tweede Wereldoorlog waren ALLE aanhangers van snorremans Adolf, foute mensen. Een nuance hierin aanbrengen is smeerlapperij bedrijven en net zo corrupt als onderscheid maken tussen de 1,8 miljard wereldwijde mohammedaanse populatie waarvan Soefi's een onderdeel van uitmaken.

Het meest schandalige voorbeeld van religieuze waanzin en corruptie in de logica van het verstand betreft de stiekeme Marokkaan die als goedgekeurde salafist in overheidsdienst de burgemeester van Rotterdam uithangt in zijn nette burgerpak, dus niet in een jurk over zijn broek zoals past bij een salafist in een typische Arabische mohammedaanse woestijnoutfit, dat een fervent aanhanger van de historische misdadige pedofiele kinderverkrachter, sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed, niet zou misstaan.

De Soefti's - alleen wanneer zij de Profeet aanhangen - zijn net zulke smerige viespeuken als de Marokkaanse salafist die in een Europese outfit van westerse beschaving zich burgervader mag noemen van Nederland en Ahmed Aboutaleb heet. Voor mij is hij een klassiek voorbeeld dat duidelijk maakt dat mohammedanen - aangevoerd door 10 miljoen Marokkanen in Europa - niet thuishoren in onze kenniseconomie en beschaving. Het parasiteren op onze beschaving gaat hen namelijk net zo makkelijk af als hun aanhankelijkheid tonen aan een van de grootste historische Arabische misdadigers ooit: het walgelijk stuk onmens, sadist, massa kinderverkrachter, roverhoofdman en superdief Mohammed.

De logica gebiedt ons te concluderen dat mohammedanen, die zich anno 2021 moslim noemen, behoren tot de unieke hoogst merkwaardige mislukte mensensoort die het islamvirus in stand houdt dat nooit is weggeweest.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door xplosive »

hans van de mortel schreef:
di okt 05, 2021 3:59 pm
Zo bedoelt King het niet.
Laat King eerst maar eens voor zichzelf spreken.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door xplosive »

hans van de mortel schreef:
di okt 05, 2021 2:01 pm
Bemerk en benoem het grootste verschil tussen mens en dier.
De theorie (van de evolutie) gaat er ook vanuit dat er maar weinig fossielen goed bewaard zijn gebleven. Daarbij wordt ook niet uitgesloten dat een evolutiestap soms een sprongsgewijze (met een grote sprong) was. Bij een sprongsgewijze stap kun je ook geen missing links vinden, want die zijn er dan niet.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. Het taboe erop staat bekend als de misleiding.

Bericht door hans van de mortel »

xplosive schreef:
di okt 05, 2021 4:54 pm
hans van de mortel schreef:
di okt 05, 2021 2:01 pm
Bemerk en benoem het grootste verschil tussen mens en dier.
De theorie (van de evolutie) gaat er ook vanuit dat er maar weinig fossielen goed bewaard zijn gebleven. Daarbij wordt ook niet uitgesloten dat een evolutiestap soms een sprongsgewijze (met een grote sprong) was. Bij een sprongsgewijze stap kun je ook geen missing links vinden, want die zijn er dan niet.
Duidelijk! Dus bovenstaande uitleg verklaart klip en klaar vakkundig waarom dieren niet praten. Misschien kunnen dieren toch wel praten, maar houden zij de mens voor de gek. Dat kan natuurlijk ook. icon_thumbup.gif

Afbeelding
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Logica. Het taboe erop staat bekend als de misleiding.

Bericht door xplosive »

hans van de mortel schreef:
wo okt 06, 2021 1:14 am
bovenstaande uitleg verklaart klip en klaar vakkundig waarom dieren niet praten.
Dat is niet helemaal waar, want sommige Ara's kunnen best wel wat woordjes meespreken.



De vraag die vaak wordt gesteld waarom van bepaalde aapachtige of mensaapachtige of aapmensachtige "missing links" tussen mensen en aapachtige voorouders van mensen waarvan we wél fossielen hebben gevonden geen levende exemplaren meer rondlopen (en waarvan sommige mogelijk wél konden praten). De verklaring die dáárvan gegeven wordt is dat steeds in de geschiedenis de (aap)mensachtige soorten die het meest ontwikkeld waren de beste overlevingskansen hadden én dat de meer ontwikkelden niet zo vriendelijk waren voor de minder ontwikkelden (tengevolge van een soort racisme of speciësisme dus en een neiging om kapot te willen maken wat niet bij "ons soort mensen" hoort). Ook nu nog in deze eeuw hadden mensen bijvoorbeeld berggorilla's liever willen uitroeien, totdat er andere mensen kwamen die dat weer niet zo'n goed idee vonden. Zie bijvoorbeeld :

Goed nieuws voor de berggorilla's: hun aantal stijgt tot boven de 1.000

Daaruit :
Op de gorilla's wordt gejaagd voor hun vlees - bushmeat - en om er bizarre trofeeën van te maken die aan westerlingen worden verkocht.
Zo zie je maar weer eens dat de mens een fijne diersoort is die nogal eens geroemd wordt om zijn vredelievendheid.
 
Spoiler! :
Maar waarschijnlijker is het dat mensen in de (evolutie)geschiedenis de wat minder bedeelden veelvuldig de hersens insloegen of anderszins op allerlei wreedheden trakteerden. En blijkbaar zijn er nu nog steeds mensen die die traditie "in ere" houden en daarmee laten zien welke "voortreffelijke eigenschappen" ze van hun voorouders overgeërfd hebben gekregen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Logica. Het taboe erop staat bekend als de misleiding.

Bericht door Ali Yas »

xplosive schreef:
wo okt 06, 2021 2:34 am
... dat de mens een fijne diersoort is die nogal eens geroemd wordt om zijn vredelievendheid.
Dat is ook wel terecht, uitzonderingen daargelaten. Vergeleken met chimpansees in elk geval.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Logica. Het taboe erop staat bekend als de misleiding.

Bericht door xplosive »

Ali Yas schreef:
wo okt 06, 2021 7:48 am
xplosive schreef:
wo okt 06, 2021 2:34 am
... dat de mens een fijne diersoort is die nogal eens geroemd wordt om zijn vredelievendheid.
Dat is ook wel terecht, uitzonderingen daargelaten. Vergeleken met chimpansees in elk geval.
Een andere theorie is dat vanaf een zeker moment steeds de grootste aggressievelingen onder de mensen elkaar uitgemoord hebben waardoor mensen met extreem aggressieve neigingen steeds minder vaak voor gingen komen waardoor mensen nu gemiddeld doorgaans relatief minder aggressief zijn dan in een vroegere periode in de (evolutie)geschiedenis.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. Voor rechters vaak een groot taboe

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Rechters houden een reputatie van corrupt zijn in ere
in tijden dat zij de ‘bezetter’ moeten dienen.


Zij zijn ook maar mensen die proberen te overleven en niet goed weten hoe met hun geweten om te gaan. Als zij daarover nog beschikken.

Zo’n eerste niet al te beste rechter in Den Haag kan dan wel van mening zijn dat het coronatoegangsbewijs geen discriminatie is, maar dat is volgens de logica van positief ingestelde hersencellen natuurlijk wel het geval.
Rechter: coronatoegangsbewijs geen discriminatie

NOS nieuws - 6 oktober 2021

De invoering van het coronatoegangsbewijs is niet onrechtmatig, zo heeft de rechtbank in Den Haag in een kort geding bepaald. De QR-code die nodig is om een café of restaurant te bezoeken is er geen vorm van discriminatie. Het coronatoegangsbewijs mag dus toegepast blijven worden.
"Het hanteren van het coronatoegangsbewijs is niet in strijd met het discriminatieverbod", zo oordeelt de rechter. (HvdM: tsja . . . daar gaan we weer. Rechters zijn voor geen cent te vertrouwen. De waardeloze mafketel oordeelt niet naar de ratio van de logica, maar doet wat de regering hem voorschrijft. En dan maakt het geen verschil of dat binnen een Cubaanse of islamitische dictatuurstaat gebeurt. De wet, hoe onmenselijk of absurd, tegenstrijdig, belachelijk of discriminerend ook – ook al wordt er een misleidend etiket aangehangen met als tekst ‘Discriminatieverbod’, het blijft discriminatie omdat een deel – het grootste deel – van de bevolking wordt uitgesloten). "Voorshands is niet gebleken dat er sprake is van een verschil in behandeling waarvoor geen objectieve en redelijke rechtvaardiging bestaat." (HvdM: tsja . . . waarom zal ook een rechter niet de waarheid spreken als zelfs de minister-president de toon zet met zijn luidruchtige verbale leugens.)

"De rechter oordeelt dat de staat zijn beleid mag baseren op informatie van het OMT en Van Dissel dat ongevaccineerden een grotere kans hebben om het virus door te geven. "Het zogenaamde 'testen voor toegang' heeft daarmee een legitiem doel: de beperking van verspreiding van het virus."
Wat een enorm slap gelul vanuit de waarheidsloze ruimte in het verstand van de rechter. Nooit, nee nooit eerder heeft men de verspreiding van het griepvirus – 2700 doden per jaar gemiddeld – tegengegaan. Of de aidsepidemie helpen beperken door het neukgedrag van homo's aan banden te leggen. Of het kankerverwekkende roken tegen te gaan (ik rook niet, maar mijn gast mag in huis roken met het raam open).

Verder: Geen rechter die daarover een vinger opstak toen de staat telkenmale de prijs van sigaretten schofterig en onnodig verhoogde waardoor vooral de gewone man/vrouw zwaar werd getroffen in de portemonnee en zijn en haar geluk. Gewoon pure misdadigheid bedreven door een lachende overheid. Waar waren al die bijdehante rechters toen? En wat valt er nog te zeggen over het indammen van alcoholgebruik? 1900 doden per jaar.
Aan kanker en andere nieuwvormingen overleden 47.000 mensen, en aan hart- en vaatziekten stierven 37.000 mensen. Dit meldt het CBS op basis van de voorlopige cijfers over doodsoorzaken in 2020.
Jaarlijks overlijden in Nederland ongeveer 20.000 mensen door roken.
In 2017 overleden in Nederland naar schatting 19.420 mensen van twintig jaar en ouder aan de directe gevolgen van roken. Dit betekent dat in Nederland 12,9% van alle sterfgevallen van 20 jaar of ouder aan roken kan worden toegeschreven.
Tezamen met de jaarlijkse griepepidemie vormt dit al met al een totaal van 88.600 doden per jaar. En - nu even goed opletten Ariel! - In 2020 overleden ruim 20.000 mensen aan COVID-19. Je rekenkunde heeft waarschijnlijk de laatste twee jaren een ernstige handicap ondergaan tezamen met het volhardende dwarsliggen: 88.600 - 20.000 = 66.600 meer doden waar geen vrijheidsbeperkende maatregelen tegen zijn genomen. Ik heb jou daar vaak genoeg op gewezen - of jij bent eigenwijs, of ik mag met de eer gaan strijken. Ere wie ere toekomt! Pilgrim heeft gelijk. Excuus aanbieden hoeft niet. Maar Pilgrim heeft net zoveel gelijk als mijn volle verstand en dat van alle andere weldenkende realistische mensen die de logica in ere houden door altijd eerst zelf kritisch na te denken in plaats van de niet sporende van het rechte pad afwijkende minister-president na te praten die erom bekend staat zelden of nooit de waarheid te spreken. Dat de waarheid onaangenaamheden met zich meebrengt - dat weten we onderhand wel. En het feit alleen al dat POLITIEK SMERIG, ONBEREKENBAAR EN ONBETROUWBAAR MACHTIG is, zou veel moeten verduidelijken. Merkwaardig genoeg is dit niet bij iedereen heet geval.

Genoeg bewijs dat zowel de politiek als de rechterlijke macht corrupt is en discrimineert.

Duidelijk is dat deze Haagse rechter, of zo corrupt is in zijn denken als een moslim, of de boel belazert en gewoon doet waar hij zin in heeft. Hoe dan ook laat deze tweedehands rechter zich in met discrimineren. Nee, de logica en het zelfstandig denken is vaak ver te zoeken bij de rechterlijke macht. Ze hebben wat uit hun hoofd geleerd. Maar zelfstandig en rechtvaardige logische beslissingen nemen is een utopie. Een taboe op de logica voor bijna ALLE rechters.
De intuïtieve geest is een heilig geschenk en de rationele geest is een vijfde dienaar.
We hebben een samenleving gecreëerd die de dienaar eert en het geschenk is vergeten.

(Overgenomen citaat dat afkomstig schijnt te zijn van Einstein)
Tijdens de opkomst van het Hitlervirus moesten mensen een bewijs kunnen tonen van een Ariërverklaring, van het niet jood-zijn.
De Ariërverklaring was een verklaring die van mensen in bepaalde functies geëist werd in de Tweede Wereldoorlog, waarin iemand moest verklaren geen Jood te zijn. De verklaring werd ingesteld door de Duitse bezetter in Nederland, al binnen enkele maanden na mei 1940.
Dus in het Haagse geval een overeenkomstig negatief PCR-test of vaccinatiebewijs. Hallo! Als dat niet naar de nazi trekjes van de in een dictatuurstaat veranderde republiek Duitsland riekt, hoe ver kun je dan nog gaan om dat bepaald niet eervolle predicaat ‘rechter met fascistische trekjes’ te ontkennen?

Scheidsrechters in het betaalde voetbal zijn van hetzelfde laken een pak als de rechterlijke macht. Ze rotzooien maar wat aan met hun beslissingen die aan alle kanten rammelen door inconsequent fluitgedrag.

Het menselijk handelen bestaat voornamelijk vanuit een taboe op de logica. Men dempt doorgaans pas de put als het kalf verdronken is.

Vandaar ook het nooit ophoudend geweld, corruptie tot in de hoogste regionen en het almaar voortwoekerende oorlogsgeweld waar ook Nederland trouw zijn steen aan bijdraagt onder het huichelachtige imago van een Ministerie van Defensie dat in wezen de rol van Ministerie van Oorlog vervult maar meent de eerste steen niet gegooid te hebben, wetende dat de Nederlandse staat zo zondig en misdadig is als de leer van 1,8 miljard moslims wereldwijd. Tenminste, als men de moeite heeft genomen kennis te nemen van de misdaden van de historische Mohammed die het sadisme een ereplaats gaf in de warrige nog weinig overgebleven hersencellen van de Profeet. Mohammed hield zijn analfabetisme in ere als zijn eigen dikke lul die nooit vermoeid werd waar het aankwam op het verkrachten van een veelvoud aan maagdelijke meisjes.

De enige echte goed gekeurde salafist in overheidsdienst Ahmed Aboutaleb, tevens 'burgervader' van Rotterdam, kan dit vanuit zijn aanhankelijkheid met misdadiger Mohammed, vanuit zijn vastgeroeste geestgestoorde overtuiging van het geode in de Profeet ten volle beamen.

Waarom val ik toch steeds in herhaling? Goeie vraag. We herhalen toch ook steeds de herdenking op 4 mei van alle oorlogsslachtoffers? En op 5 mei zijn wij bevrijd. Maar helaas niet van een enorme hoeveelheid parasieten op onze kenniseconomie en beschaving: de schaamteloze aanhangers van de historische sadistische oorlogsmisdadiger Mohammed.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica ontbreekt in 'goed' onderwijs.

Bericht door hans van de mortel »

xplosive schreef:
wo okt 06, 2021 2:48 am

Hier een voorbeeld van hoe er tegenwoordig les gegeven wordt :

Juf Barbara Barend - Paarse vrijdag

Dat Barbara Barend lesbisch is, daar staat zij om bekend. Dat zijn immers de meeste voetballende vrouwen. Logisch dus.

Als secretaris bij sc Buitenveldert, Amsterdam, kende ik haar nog als leuke aardige kleine meid. Dat was - ik geloof het haast zelf niet - 48 jaar geleden. Zij was een top-voetballertje waar menig knulletje niet tegenop kon. Dat zij zou uitgroeien tot een van Nederlands beste vrouwelijke voetballers lag in de lijn der verwachtingen.

Er heerste toen tumult. Ik kreeg als secretaris een inhoudelijk boze opgewonden brief van haar vader bij de post. Wat was het geval? Zij werd niet opgesteld, mocht niet spelen, in het eerste jongensteam. De leeftijd van Barbara schat ik in die tijd op zeven jaar. Zij was het enige meisje dat - gelet op haar uitzonderlijke prestaties - in het eerste elftal zou moeten spelen. In de vergadering van het bestuur hadden we - als ik mij herinner - geen probleem met haar meespelen. Maar het was de KNVB die het verbood.

Buitenveldert liep voorop met meisjesvoetbal. En bij de jeugd maakt het niet zoveel uit dat jongens en meisjes met elkaar speelden. Ik weet niet beter dan dat dit heel gewoon was in mijn jeugdtijd. Maar . . . het was de KNVB die verbood dat Barbara bij de selectie ingeschreven kon worden. Zij mocht eigenlijk ook niet eens in een jongensteam spelen. Waarvoor waren er anders meisjeselftallen? Door de bemoeienis van Frits Barend als vader en bekende persoonlijkheid, kreeg zijn dochter alsnog toestemming om in een jongensteam te spelen. Maar zij mocht dus niet spelen in het eerste elftal. Zover waren we nog niet in de evolutie van het voetbal (de toepassing van het begrip evolutie lijdt in deze snelle tijd steeds meer aan oplopende inflatie).

De KNVB is in mijn ogen altijd al een broeinest van ondeskundige onruststokers geweest. Maar dit terzijde. Iets anders dat meespeelde is dat veel jongens in die tijd niet met meisjes wilden voetballen. De bekende rijke Amsterdamse club AFC heeft dat standaard in zijn beleid: geen meisjes met jongens in één team voetballen. Wel zo logisch. En het taboe op die logica? Misschien dat een rechter daar uitspraak over kan doen. Die snappen er ook niets meer van.

Mijn mening doet er niet toe. Dat goed voetballende jongens er vandoor gaan wanneer er een of meer meisjes in het team spelen mag niemand echter verbazen. Ook niet wanneer het om meer Marokkaanse jochies gaat dan normale jongens. En dat bedoel ik. Het heeft niks met discriminatie te maken, wel met de logica die tegenwoordig in alles en nog wat ver te zoeken is. Dat begon bij Darwin. Xplosive kan ons hier vast meer over vertellen. [icon_lol.gif]

De Tijdgeest heerst; en is merkbaar uit de fles.

Normen en waarden worden gedirigeerd en gedomineerd vanuit de oprukkende linkse Gutmensch gedachten. Hypocrisie voert de boventoon. Weinig mensen die tegen durven spreken en domheid niet uit de weg gaan - bang om de logica op zijn staart te trappen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door xplosive »

 
hans van de mortel schreef:
do okt 07, 2021 12:26 pm
Dat was - ik geloof het haast zelf niet - 48 jaar geleden.
 
Je bedoelt waarschijnlijk 38 jaar geleden, want Barbara is nu nog niet eens 48 jaar oud.
 
Leuk dat je dit destijds van dichtbij hebt meegemaakt, Hans!
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op goed rekenen

Bericht door hans van de mortel »

xplosive schreef:
do okt 07, 2021 5:59 pm
 
hans van de mortel schreef:
do okt 07, 2021 12:26 pm
Dat was - ik geloof het haast zelf niet - 48 jaar geleden.
 
Je bedoelt waarschijnlijk 38 jaar geleden, want Barbara is nu nog niet eens 48 jaar oud.
 
Leuk dat je dit destijds van dichtbij hebt meegemaakt, Hans!
Bedankt voor de correctie Xplosive! Bah! Een simpele rekensom waar ik echt bij heb nagedacht weet ik alsnog te verprutsen. Dan ben ik dus een klootzak (sukkel is netjes uitgedrukt [icon_lol.gif] ). Er gaat gelukkig niks boven zelfkennis.
Hahaha! 48 - 48 is nul. Mijn hersenen zijn teveel gepreoccupeerd met het weren van mohammedanen als dragers van het mensonterende islamvirus.

Barbara was acht. En 8 + 39 = 47, [icon_lol.gif] haar huidige leeftijd. Dan is het 39 jaar geleden en niet 48. :cry:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Geen reclames meer voor auto's en vliegreizen in Haagse bus- en tramhokjes

Den Haag gaat reclames voor vliegreizen en benzineauto's weren uit bus- en tramhokjes. De gemeenteraad heeft donderdagavond met een kleine meerderheid (23 stemmen voor, 20 tegen) ingestemd met een voorstel hiertoe van de Partij voor de Dieren.

Reden voor de partij om het voorstel in te dienen is de klimaatcrisis. 'Fossiele producten zijn letterlijk levensbedreigend voor toekomstige generaties. Toch word je overspoeld met reclames voor vliegreizen en nieuwe benzineauto's. Hier moeten we mee stoppen', aldus fractievoorzitter Robert Barker.
Afbeelding

In deze lijn der verwachtingen en wetende dat politici behoren tot de meest domme mensen, zal binnenkort ook een verbod volgen op het maken van reclame voor zuinige energie die stinkend veel kost en lijdt tot rampzalige armoede in Nederland voor mensen die al jarenlang gekort en dus gedupeerd zijn door het genadeloze afbraakbeleid van drie kabinetten Rutte.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door King George »

Het gaat hier in dit draadje dus ook over het fenomeen taboe.

In 1980, veertig jaar geleden, hield men al bijeenkomsten om taboevraagstukken te bespreken.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Wie de dragers van het islamvirus voedert, moet rekenen op resistentie van het mensonterende virus in onze beschaving.

Islam is een slecht onderhouden vervuilde islamitische kooi voor mohammedanen die stinkt naar vergane glorie. Hun heidense rituelen zijn de spijlen van de kooi.

En wat deed Allah? Die zette de kooi in de Arabische landen wagenwijd open zodat miljoenen mohammedanen (volgelingen van de historische Arabische smeerlap en sadistische crimineel Mohammed) naar het westen konden vertrekken. Waarom dat nu weer? Om zich tegoed te doen aan van alles en nog wat waar mohammedanen niet toe in staat zijn in hun van Allah verlaten woestijngebieden die onder leiding stonden van de baas van Allah, profeet Mohammed, een ongeletterde psychopaat, verzadigd in zijn hersenen met misdadige ideeën, variërend van verkrachtingen van jonge maagdelijke meisjes tot en met roofovervallen en het uitmoorden van zelfbedachte tegenstanders.

Mohammedanen (moslims in populair jargon) zijn hier om te parasiteren op onze kenniseconomie, cultuur en beschaving. En vooral niet om onze normen en waarden over te nemen.
En wat doet onze beschaving? Je houdt het niet voor mogelijk! Complete waanzin ten top! Regeringsleiders, onder aanvoering van het marxistisch linkse denken van de verschrikkelijk geestelijk gestoorde post marxistische Duitse troela Angela Merkel, heten de parasieten hartelijk welkom en stelden hen het podium van de democratie ter beschikking, een politieke richting die standaard als taboe op de islamitische logica geldt.

Maar mohammedanen zijn nu eenmaal stiekemerds, grootse huichelaars die zich het prettigst voelen als een wolf in schaapskleren, zoals wij die herkennen in de persoon van de enige echte originele unieke door de overheid goedgekeurde salafist in Nederland, Ahmed Aboutaleb, die met zijn parasietenbaan als burgemeester van Rotterdam zich geen zorgen hoeft te maken over zijn toekomst. In leven zijnde een dik salaris, en na zijn dood een hemelse ervaring in het hoerenparadijs van Allah. Hoe zijn huidige vrouw hierover denkt is mij niet bekend.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op mohammedanen

Bericht door hans van de mortel »

Fiona schreef:
za mei 12, 2007 4:39 pm
Hoe minder een mens ziet
> hoe minder een mens weet
> hoe meer een mens nood heeft aan houvast
> hoe meer een mens nood heeft aan een godsdienst

Voor mij is het in ieder geval duidelijk dat je STEKEblind moet zijn om als moslim door het leven te gaan.
Afbeelding

Wat betreft de 'hoge nood' aan godsdienst klopt het wel. Maar godsdienst heeft niet alleen het patent op 'hoge nood'. Dichter bij de werkelijkheid: het stelt geen ene reet voor als het niet voorafgegaan wordt door . . . de mens die dicteert. Denk maar aan de niet sporende minister-president lachebek Rutte. We dienen dus te spreken in termen van mensen; de ene mens die over de andere mens macht heeft uitgeoefend tot diens nadeel.
„De ene mens heeft over de andere mens . . . geheerst tot diens nadeel.” — Prediker 8:9.
Een gezegde uit de bijbel. O o o wat kun je veel wijsheid halen uit de bijbel. Weleens de koran gelezen? Dat is que inhoud precies het tegenovergestelde. Daarin viert de achterlijkheid de boventoon. De achterliggende reden? [icon_lol.gif]

Omdat het Arabisch de heilige taal is van Allah.

Iedere mohammedaan (moslim in vies taalgebruik) die in het westen woont zou zich hierover moeten opwinden en zich vervolgens kapot moeten schamen totdat de dood de hoog nodige verlossing brengt voor het Arabische islamvirus.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Logica. En het taboe op de waarheid

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
ma okt 11, 2021 10:14 am
hans van de mortel schreef:
ma okt 11, 2021 9:15 am
Tenslotte is er ook nog het fake virus COVID-19. Tenminste in de zin dat het een pandemisch monster zou zijn.
Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie kan een pandemie ontstaan wanneer aan de volgende drie eisen is voldaan:

*het opkomen van een ziekte die nieuw is voor de populatie
*de ziekte infecteert mensen en veroorzaakt zware klachten
*de ziekte verspreidt zich gemakkelijk onder de bevolking
*Een ziekte die wijd verspreid is of veel mensen doodt is niet meteen een pandemie; de ziekte moet ook infecterend zijn.

Zo is kanker bijvoorbeeld wel een ziekte die veel doden veroorzaakt, maar wordt niet als een pandemie gezien omdat deze ziekte niet overgedragen kan worden.
Afbeelding
Logisch denken. Hersenen vormen het probleem. Vooral bij moslims en zogenaamde wetenschappers.

Ik lach mij nu een enorme Rutte. Wie is die Wereldgezondheidsorganisatie waar een mij onbekend aantal mensen meent over zeggingskracht te beschikken waar ik van schrik of in ieder geval van onder de indruk raak? Denken die mensen van wie er misschien wel een paar genderneutraal zijn dat ze verstand hebben van logisch denken? En ze liegen! De ziekte veroorzaakt slechts hier en daar zware klachten. Wie eraan dood gaat heeft niks meer te klagen. Ik heb enkele mensen gesproken die last hadden van COVID-19 en daar binnen een week vanaf waren. Achteraf viel het allemaal best wel mee. Je bent gezond of je bent het niet. Zo is het nu eenmaal. En wie voor 10 eurocent is geboren zal zelden een honderd euro biljet worden. Ben je als moslim geboren, dan is parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving vaak de enige oplossing om tenminste nog wat van je leven te redden. Want Allah houdt niet van mohammedanen, wel van joden, christenen, atheïsten en een ieder die géén mohammedaan - volger van de walgelijke weerzinwekkende vieze

De meeste artsen wereldwijd hebben geen idee van wat voor ziekte een patiënt heeft. Vandaar het welbekende advies: 'Het zal wel een griepje zijn en neemt u maar een paracetamolletje'. En ja hoor! Meestal hadden ze nog gelijk ook. MAAR NIET ALTIJD! Ach, op een paar doden min of meer kijken we niet waar het gaat om het feit dat artsen nu eenmaal onmisbaar zijn. In Cuba woont op iedere hoek van de straat wel een arts. Wat Cubanen missen is vrijheid en medicijnen die niet te krijgen zijn en zo meer.

Meer dan 10 jaar Rutte aan de knoppen van het machtsvertoon heeft ons geleerd dat er constant afbraak is gepleegd in de zorg en dat ziekenhuizen en daarmee IC-afdelingen verdwenen als sneeuw voor de zonnige blik van Rutte die het zeker wist:

"Ik ben een nieuwe ziekte voor de populatie.
Noem mij maar gerust Mark Pandemietje."


Resumerend naar de door mij aangehaalde uitspraak van een of meer notabele figuren van de Wereldgezondheidsorganisatie ben ik zo vrij het volgende te concluderen:

Naar de analogie van het idee van de Wereldgezondheidsorganisatie bestaat de wereld uitsluitend uit pandemieën.

Hahaha! Helaas, ik moet die club groot gelijk geven. Alle ziekten waren voor het eerst waren pandemieën. Omdat ze nieuw waren. En nieuw is altijd beter dan oud. Dat zien we dagelijks terug in de reclame van vooral wasmiddelen. De opkomst van het jodendom, het christendom, het hindoeïsme, de islam, de evolutietheorie - al die opkomende ziekten waren eens nieuw en zijn dus volgens de logica van de Wereldgezondheidsorganisatie pandemieën. Maar . . . ze waren bij de gezondheidsclub no wat vergeten. Volgens hun vergeetachtige wijsheid zijn al deze ziekten niet overdraagbaar dus in een klap gelden ze niet langer als pandemie. Inderdaad, om je rot te lachen. Laat ik het daar maar bij laten.
Een pandemie is een epidemie op wereldwijde schaal. - Wikipedia
Dus snel verder op naar wat ‘epidemie’ is. Waarvoor hebben we anders 'Google'?
Een epidemie is een verschijnsel dat meestal in ongunstige zin optreedt in een kleiner of groter gebied van mens of dier. Het begrip wordt in het bijzonder gebruikt wanneer een ziekte in een grotere frequentie dan normaal voorkomt.
En zo kunnen we nog uren doorgaan. Maar gelukkig is er de reddende engel Ariel die mij wegwijs maakt in het labyrint van virussen. :heart:

TIP. Wat zou het toch leuk en handig zijn als er maar één vertaling van de Bijbel bestaat. En weer - sorry - moet ik mij rot een virus lachen zonder (nog) gevaccineerd te zijn om zoveel dwaasheid in het hoofd van mensen die in God geloven en mogen kiezen uit een of andere vertaling waarvan zij geen enkel benul hebben of de vertaling wel klopt. Het schandalige geestelijke schorriemorrie van de kerk heeft het gepresteerd om de naam van God die bij de joden bekend staat als JHWH (Jèhowáh) met het meeste gemak van Satan weg te laten in hun bijbelse vertaling.

En neem nu eens de achterlijke oerlelijke tweedehands plagiaatreligie islam onder de loep. De afgestudeerde Arabische koran geleerden (allemaal voorzien van smerige pluisbaarden) beweren in commissie dat Aisha, een van de 12 vrouwen waarmee profeet Mohammed getrouwd was, de leeftijd van zes jaar had. En alsof dat niet schaamteloos genoeg is, deelt de meute Arabische islamkenners vrij en onbevangen aan de wereld mee dat Aisha (pas) voor het eerst door de Profeet geneukt werd toen zij negen was. En wat deed Mohammed in de tussenliggende drie jaren met haar? Haar vingeren, van onderen aflebberen, bij haar proberen binnen te dringen met zijn smerige lul? De vuile islamitische was buiten hangen is nooit een probleem geweest bij de mensen die de islam een buitengewone dienst bewijzen. Maar zeg nooit één verkeerd woord over de Profeet dat waar is! . . . want voor ALLE 1,8 miljard mohammedanen als schadelijke dragers van het islamvirus, brengt de waarheid nadelige onaangenaamheden met zich mee.

Of Mohammed een dikke grote bruine lul had is niet bekend. De islamitische geschiedschrijving laat ons gelukkig echter weten dat Mohammed de seksuele kracht had gelijk aan die van 30 mannen.
Anas zei: "De profeet placht al zijn vrouwen te bezoeken in een uur, gedurende de dag en de nacht en zij waren elf in aantal." Ik vroeg Anas: "Had de profeet de kracht daarvoor?" Anas antwoordde: "Wij zeiden altijd dat de profeet de kracht van dertig mannen gegeven was." - Hadith Deel 1:268.
Conclusie?

Er rust een groot taboe op de waarheid.

Minder Marokkanen roepen is strafbaar en vaccineren helpt ook voor geen meter. [icon_lol.gif]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Logica. En het taboe op de waarheid

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
ma okt 11, 2021 1:11 pm

Ik lach mij nu een enorme Rutte. Wie is die Wereldgezondheidsorganisatie waar een mij onbekend aantal mensen meent over zeggingskracht te beschikken waar ik van schrik of in ieder geval van onder de indruk raak?

Als door een wesp gestoken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de waarheid

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
ma okt 11, 2021 1:20 pm
hans van de mortel schreef:
ma okt 11, 2021 1:11 pm

Ik lach mij nu een enorme Rutte. Wie is die Wereldgezondheidsorganisatie waar een mij onbekend aantal mensen meent over zeggingskracht te beschikken waar ik van schrik of in ieder geval van onder de indruk raak?
Als door een wesp gestoken.
Hahaha! Inderdaad, het lijkt erop. Ware het niet dat de batterij van de wesp op was. [icon_lol.gif]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Hans van de Mortel, kenner van de islam en van de mislukte mensensoort moslims die de dragers zijn van het islamvirus, zegt zonder veel omhaal en poeha het volgende over de Arabische, zeg maar gerust, islamitische lente:

Allah is een heilige dictator met opvallende fascistoïde trekjes die nooit met liberalen en andere vrijheidslievende mensen door dezelfde deur zal gaan naar het paradijs. Wel stelt hij eigenwijze moslims, joden, christenen en aanhangers van Darwin in de gelegenheid een kijkje in zijn privé hel te nemen. Dat deed hij eerder al met zijn baas, profeet en oorlogsmisdadiger Mohammed.


Afbeelding

Wat valt er zoal te zien in het Hellevuur van Allah? Volgens profeet Mohammed, die zelf ooit een bezoek heeft gebracht aan de gruwelijke vuuroven van Allah en daarbij op een persoonlijke rondleiding werd getrakteerd door meneer Satan Allah zelf, constateerde dat in het Hellevuur de meeste personen die zich daarin bevonden, vrouwen waren. Of zij allen een kopvod droegen is niet bekend. Toch mogen wij aannemen dat juist het dragen van de kopvod op aarde, zonder de toestemming van Allah, de meesterknecht van Mohammed, reden is geweest om hen voor eeuwig in het Hellevuur te folteren. Want in de fik staan en niet dood mogen gaan - krachtig leerpunt van de islam - is bepaald geen pretje. Maar alles went. Dus ook Allah als een sadistische vent.
• Mohammed zei: "Het Hellevuur werd aan mij getoond en dat het merendeel van degenen die daar verblijven vrouwen zijn." – Hadith Deel 1:28, 301; Deel 2:161, Deel 7:124
Dit taboe op de logica betreft overigens een islamitische aangelegenheid.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie