Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Hans v d Mortel sr

Bij mohammedanen (vies woord voor moslims) ontbreekt elke vorm van logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Wat mohammedanen (vies woord voor moslims) typeert is hun verbondenheid met het verleden, aan de vieze gore smerige onmenselijke praktijken van de historische Arabische pedofiele veelneuker-sadist psychopaat Mohammed die zijn leven lang als oorlogsmisdadiger optrad in de rang van eersteklas geile nepprofeet.

Moslims vinden dit logisch. Wat nog véél erger is, ook onze parlementariërs.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.
Hans v d Mortel sr

What's in the name?

Geen mens weet precies hoe de naam van de vieze gore historische nepprofeet geschreven wordt. Bij mijn weten is dat in het Arabisch. En nog wel van rechts naar links.

Afbeelding

De geile Arabische pedofiele nepprofeet, sadist Muhamed, had nooit kunnen bevroeden dat op 24 juli 2022 op het wereldvermaarde FFI-forum een trollenkoning zich manifesteert die het ongevraagd voor hem opneemt en het dan nog presteert om in de fout te gaan. Maakt niet uit. Een ieder weet wat een trol bezielt en waarvoor een trol dient die zijn ronde maakt op verschillende forums:

ZICHZELF UITVINDEN EN KEER OP KEER BEWIJZEN.

Omdat er tienduizenden mohammedanen (vies woord voor moslims) onder de naam Mohammed, Mohamed, Muhamed in gevangenissen verspreid over Europa bivakkeren; en miljoenen dwazen over de hele wereld de naam van de profeet verbonden hebben aan hun zoon, hebben Korangeleerden bedacht dat het beter is voor hun geliefde beminnelijke nooit in de fout getreden profeet om de letters VZMH (Vrede Zij Met Hem) achter de naam Mohammed te plaatsen wanneer niet een Arabische jan-en-alleman wordt bedoeld, maar de heilige in de woestijn ongerepte profeet van goede doen en laten. H vd M: . . . die uitsluitend zijn lul, en zijn psychisch gestoord gedrag achterna liep.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.
Hans v d Mortel sr

Logica. Links heeft er een hekel aan.

Afbeelding

𝟭𝟱 𝗦𝗘𝗣𝗧𝗘𝗠𝗕𝗘𝗥. 𝟭𝟯 𝗝𝗔𝗔𝗥 𝗚𝗘𝗟𝗘𝗗𝗘𝗡. 𝗪𝗜𝗟𝗗𝗘𝗥𝗦 𝗪𝗜𝗟 '𝗞𝗢𝗣𝗩𝗢𝗗𝗗𝗘𝗡𝗧𝗔𝗞𝗦'.

𝐷𝑎𝑔𝑏𝑙𝑎𝑑 𝑇𝑟𝑜𝑢𝑤 - 16 𝑠𝑒𝑝𝑡𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 2009

𝑃𝑉𝑉-𝑙𝑒𝑖𝑑𝑒𝑟 𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑤𝑖𝑙 𝑒𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑙𝑎𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛𝑣𝑜𝑒𝑟𝑒𝑛 𝑜𝑝 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘𝑗𝑒𝑠. 𝑉𝑜𝑜𝑟 1000 𝑒𝑢𝑟𝑜 𝑝𝑒𝑟 𝑗𝑎𝑎𝑟 𝑘𝑢𝑛𝑛𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑠𝑙𝑖𝑚𝑎’𝑠 𝑒𝑒𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑔𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑘𝑟𝑖𝑗𝑔𝑒𝑛, 𝑧𝑜 𝑙𝑢𝑖𝑑𝑡 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑣𝑜𝑜𝑟𝑠𝑡𝑒𝑙.
𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑣𝑜𝑢𝑤𝑑𝑒 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑛𝑒𝑛 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑧𝑖𝑗𝑛 ‘𝑘𝑜𝑝𝑣𝑜𝑑𝑑𝑒𝑛𝑡𝑎𝑘𝑠’ 𝑢𝑖𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑡𝑖𝑗𝑑𝑒𝑛𝑠 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑖𝑛𝑏𝑟𝑒𝑛𝑔 𝑏𝑖𝑗 𝑑𝑒 𝑎𝑙𝑔𝑒𝑚𝑒𝑛𝑒 𝑏𝑒𝑠𝑐ℎ𝑜𝑢𝑤𝑖𝑛𝑔𝑒𝑛. 𝑉𝑜𝑙𝑔𝑒𝑛𝑠 𝑑𝑒 𝑃𝑉𝑉-𝑣𝑜𝑜𝑟𝑚𝑎𝑛 𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑡 𝑡𝑖𝑗𝑑 𝑣𝑜𝑜𝑟 ‘𝑒𝑒𝑛 𝑔𝑟𝑜𝑡𝑒 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑛𝑚𝑎𝑎𝑘 𝑣𝑎𝑛 𝑜𝑛𝑧𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑡𝑒𝑛’. „𝐸𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑖𝑙𝑖𝑒𝑢 𝑏𝑒𝑔𝑖𝑛𝑡 𝑏𝑖𝑗 𝑗𝑒𝑧𝑒𝑙𝑓, 𝑑𝑖𝑡 𝑖𝑠 𝑣𝑒𝑟𝑣𝑢𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑣𝑎𝑛 𝑑𝑒 𝑝𝑢𝑏𝑙𝑖𝑒𝑘𝑒 𝑟𝑢𝑖𝑚𝑡𝑒”, 𝑠𝑡𝑒𝑙𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑗. „𝐿𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑒𝑒𝑛𝑠 𝑤𝑎𝑡 𝑔𝑎𝑎𝑛 𝑑𝑜𝑒𝑛 𝑎𝑎𝑛 𝑑𝑖𝑡 𝑠𝑦𝑚𝑏𝑜𝑜𝑙 𝑣𝑎𝑛 𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟𝑑𝑟𝑢𝑘𝑘𝑖𝑛𝑔.”
𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑤𝑖𝑙 𝑑𝑒 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘 𝑛𝑖𝑒𝑡 𝑣𝑒𝑟𝑏𝑖𝑒𝑑𝑒𝑛, 𝑚𝑎𝑎𝑟 𝑤𝑒𝑙 ℎ𝑒𝑡 𝑔𝑒𝑏𝑟𝑢𝑖𝑘 𝑒𝑟𝑣𝑎𝑛 𝑜𝑛𝑡𝑚𝑜𝑒𝑑𝑖𝑔𝑒𝑛. „𝐷𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑣𝑢𝑖𝑙𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑡𝑎𝑎𝑙𝑡”, 𝑠𝑡𝑒𝑙𝑡 ℎ𝑖𝑗 𝑣𝑜𝑜𝑟. 𝑀𝑜𝑠𝑙𝑖𝑚𝑎’𝑠 𝑘𝑢𝑛𝑛𝑒𝑛 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑑𝑢𝑖𝑧𝑒𝑛𝑑 𝑒𝑢𝑟𝑜 𝑝𝑒𝑟 𝑗𝑎𝑎𝑟 𝑒𝑒𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑔𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑘𝑟𝑖𝑗𝑔𝑒𝑛. 𝐷𝑒 𝑜𝑝𝑏𝑟𝑒𝑛𝑔𝑠𝑡 𝑑𝑎𝑎𝑟𝑣𝑎𝑛 𝑤𝑖𝑙 ℎ𝑖𝑗 𝑖𝑛 𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑚𝑒𝑒𝑟 𝑏𝑙𝑖𝑗𝑓-𝑣𝑎𝑛-𝑚’𝑛-𝑙𝑖𝑗𝑓 ℎ𝑢𝑖𝑧𝑒𝑛 𝑠𝑡𝑒𝑘𝑒𝑛 „𝑊𝑒 𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑑𝑖𝑒 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘𝑗𝑒𝑠 𝑠𝑝𝑢𝑢𝑔 𝑒𝑛 𝑠𝑝𝑢𝑢𝑔𝑧𝑎𝑡.”
𝐹𝑟𝑎𝑐𝑡𝑖𝑒𝑙𝑒𝑖𝑑𝑒𝑟 𝑉𝑎𝑛 𝐺𝑒𝑒𝑙 (𝐶𝐷𝐴) 𝑚𝑒𝑟𝑘𝑡𝑒 𝑜𝑝 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑃𝑉𝑉-𝑙𝑒𝑖𝑑𝑒𝑟 „𝑧𝑖𝑗𝑛 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑖𝑝𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑙 𝑣𝑒𝑟𝑘𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑣𝑜𝑜𝑟 1000 𝑒𝑢𝑟𝑜”, 𝑚𝑎𝑎𝑟 𝑣𝑜𝑙𝑔𝑒𝑛𝑠 𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑖𝑠 ℎ𝑖𝑗 𝑎𝑙𝑙𝑒𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑧𝑖𝑔 „𝑒𝑒𝑛 𝑑𝑟𝑒𝑚𝑝𝑒𝑙 𝑜𝑝 𝑡𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑝𝑒𝑛”.
𝐷66’𝑒𝑟 𝑃𝑒𝑐ℎ𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑣𝑟𝑜𝑒𝑔 𝑧𝑖𝑐ℎ 𝑎𝑓 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑡 𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑒𝑟𝑖𝑒𝑢𝑠 𝑣𝑜𝑜𝑟𝑠𝑡𝑒𝑙 𝑖𝑠 𝑜𝑓 𝑑𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑗 𝑔𝑒𝑡𝑢𝑖𝑔𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑣𝑎𝑛 𝑒𝑒𝑛 𝐿𝑒𝑖𝑑𝑠 𝑐𝑎𝑏𝑎𝑟𝑒𝑡𝑓𝑒𝑠𝑡𝑖𝑣𝑎𝑙. „𝑉𝑎𝑙𝑡 𝑑𝑒 ℎ𝑜𝑒𝑑 𝑣𝑎𝑛 𝑚𝑖𝑛𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑃𝑙𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟𝑘 𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑑𝑒 𝑡𝑎𝑘𝑠 𝑜𝑓 𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑡 𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑡𝑎𝑟𝑖𝑒𝑓?”
𝐹𝑟𝑎𝑐𝑡𝑖𝑒𝑣𝑜𝑜𝑟𝑧𝑖𝑡𝑡𝑒𝑟 𝐾𝑎𝑛𝑡 (𝑆𝑃) 𝑤𝑖𝑙𝑑𝑒 𝑤𝑒𝑡𝑒𝑛 𝑜𝑓 𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑜𝑜𝑘 𝑗𝑜𝑜𝑑𝑠𝑒 𝑘𝑒𝑝𝑝𝑒𝑙𝑡𝑗𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑙 𝑏𝑒𝑙𝑎𝑠𝑡𝑒𝑛. (𝙃𝙫𝙙𝙈: 𝙃𝙚𝙩 𝙯𝙞𝙟𝙣 𝙪𝙞𝙩𝙨𝙡𝙪𝙞𝙩𝙚𝙣𝙙 𝙢𝙤𝙝𝙖𝙢𝙢𝙚𝙙𝙖𝙣𝙚𝙣 - 𝙫𝙞𝙚𝙨 𝙬𝙤𝙤𝙧𝙙 𝙫𝙤𝙤𝙧 𝙢𝙤𝙨𝙡𝙞𝙢𝙨 - 𝙙𝙞𝙚 𝙚𝙧 𝙢𝙖𝙨𝙨𝙖𝙖𝙡 𝙢𝙤𝙤𝙧𝙙𝙚𝙣𝙙 𝙤𝙥 𝙪𝙞𝙩 𝙩𝙧𝙚𝙠𝙠𝙚𝙣 𝙪𝙞𝙩 𝙣𝙖𝙖𝙢 𝙫𝙖𝙣 𝙝𝙪𝙣 𝙢𝙖𝙖𝙣𝙜𝙤𝙙 𝘼𝙡𝙡𝙖𝙝)
„𝑂𝑓 𝑑𝑒 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘𝑗𝑒𝑠 𝑜𝑝 ℎ𝑒𝑡 𝑝𝑙𝑎𝑡𝑡𝑒𝑙𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑖𝑒 𝑔𝑒𝑑𝑟𝑎𝑔𝑒𝑛 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑒𝑛 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑛𝑖𝑒𝑡-𝑚𝑜𝑠𝑙𝑖𝑚𝑠?” 𝐾𝑎𝑛𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑜𝑘 𝑏𝑒𝑛𝑖𝑒𝑢𝑤𝑑 ℎ𝑜𝑒 𝑑𝑒 𝑑𝑒 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘𝑝𝑜𝑙𝑖𝑡𝑖𝑒 ‘𝑑𝑖𝑡 𝑏𝑒𝑙𝑎𝑐ℎ𝑒𝑙𝑖𝑗𝑘𝑒 𝑣𝑜𝑜𝑟𝑠𝑡𝑒𝑙’ 𝑚𝑜𝑒𝑡 𝑔𝑎𝑎𝑛 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑟𝑜𝑙𝑒𝑟𝑒𝑛.
𝐺𝑟𝑜𝑒𝑛𝐿𝑖𝑛𝑘𝑠𝑒𝑟 𝐻𝑎𝑙𝑠𝑒𝑚𝑎 𝑣𝑒𝑟𝑔𝑒𝑙𝑒𝑒𝑘 𝑊𝑖𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑚𝑒𝑡 𝑒𝑒𝑛 𝐼𝑟𝑎𝑎𝑛𝑠𝑒 ℎ𝑒𝑒𝑟𝑠𝑒𝑟. „𝐼𝑛 𝐼𝑟𝑎𝑛 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑒𝑛 𝑣𝑟𝑜𝑢𝑤𝑒𝑛 𝑔𝑒𝑑𝑤𝑜𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑒𝑒𝑛 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘 𝑜𝑝 𝑡𝑒 𝑧𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛, 𝑢 𝑑𝑤𝑖𝑛𝑔𝑡 ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑢𝑛 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑑𝑜𝑒𝑘 𝑎𝑓 𝑡𝑒 𝑧𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛. 𝐻𝑜𝑒 𝑔𝑎𝑎𝑡 𝑢 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑒𝑛? 𝐷𝑜𝑜𝑟 𝑣𝑟𝑜𝑢𝑤𝑒𝑛 𝑖𝑛 𝑡𝑒 𝑠𝑙𝑢𝑖𝑡𝑒𝑛?”

In tegenstelling tot het zich almaar uitbreidende kopvoddenbeeld in onze samenleving, gewaren we geen hakenkruizen of andere smerige fascistische symbolen die ons herinneren aan een slecht mens zoals de historische Adolf Hitler. Het zijn echter de Kopvodden die ons aan een ander historisch slecht mens herinneren: Mohammed. De gevangenissen in Europa zitten er vol mee.

Zoals gebruikelijk zijn het vooral de linkse politici die net doen alsof ze van niets weten wanneer islam en moslims (net woord voor mohammedanen) wordt genoemd. De daarbij onafwendbare propaganda die mohammedanen (vies woord voor moslims) voor zichzelf en de historische Mohammed maken, zorgen ervoor dat vooral het linkse ‘Weg-met-ons’ klootjesvolk, als aanhangers van de mislukte mensensoort moslims, het opneemt voor de ondergang van onze beschaving op termijn.

Waar staat het islamitische Kopvod-symbool voor die door vrouwen wordt gedragen die de smerige walgelijke onmenselijke primitieve achterlijke heidense woestijnreligie islam aanhangen? Het Kopvod is een symbolische handtekening die gezet is onder het geestelijke convenant met de historische gluiperd, viezerik, pedofiel, psychopaat, sadist, moordzuchtige roofovervaller van karavanen en beoefenaar van oorlogsmisdaden Mohammed.

Ja maar . . . er zijn ook goede moslims is een veel gehoord afgezaagd geluid. Klopt! Er waren ook veel goede nazi’s en SS-ers die net zoals moslims, zich presenteerden als onopvallend goede huisvaders met broers, zusters, vader, moeder en kinderen en geen mens lastig vielen. Nou ja, joden dan alleen. Op bevel van Hitler zoals te lezen valt in Mein Kampf, zo moesten ook mohammedanen (vies woord voor moslims) van de pedofiele sadistische profeet Mohammed joden haten, uit de weg gaan, nog beter: afslachten. Zoals in het boek Koran deskundig omschreven staat.

Dus de KOPVODDENTAX is hoe dan ook een redelijk tarief dat in verhouding staat tot met wat joden en christenen moesten betalen aan de volgelingen van destijds profeet Mohammed. Of gedood worden.
King George

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door King George »

Koekje van eigen deeg voor de discriminerende godsdienst de Islam, denk ik dan. Want waar Moslims overheersen, daar kunnen anderen slechts kiezen tussen onderwerping of de dood of hooguit tegen betaling van de ongelovigenbelasting, de Jizya, leven als tweederangsburgers onder discriminerende wetgeving.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Hans v d Mortel sr

Soort zoekt soort

Afbeelding

𝗔𝗦𝗦𝗜𝗦𝗧𝗘𝗡𝗧-𝗕𝗢𝗡𝗗𝗦𝗖𝗢𝗔𝗖𝗛 𝗘𝗗𝗚𝗔𝗥 𝗗𝗔𝗩𝗜𝗗𝗦 𝗜𝗦 𝗗𝗜𝗞𝗞𝗘 𝗩𝗥𝗜𝗘𝗡𝗗 𝗩𝗔𝗡 𝗗𝗘 𝗩𝗔𝗡 𝗠𝗜𝗦𝗗𝗔𝗗𝗘𝗡 𝗕𝗘𝗦𝗖𝗛𝗨𝗟𝗗𝗜𝗚𝗗𝗘 𝗤𝗨𝗜𝗡𝗖𝗬 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗘𝗦.
Voor de rechtbank in Amsterdam begint vandaag het strafproces tegen Quincy Promes. De 30-jarige oud-Ajacied, tegenwoordig actief in Rusland, wordt beschuldigd van poging tot moord.

Op 13 december 2020, werd Promes gearresteerd, een dag nadat hij voor Ajax nog had gescoord tegen PEC Zwolle. Hij werd in eerste instantie verdacht van poging tot doodslag en zware mishandeling. In mei van 2022 melden bronnen aan Nieuwsuur dat de voetballer ook wordt verdacht van betrokkenheid bij drugssmokkel, witwassen en huiselijk geweld. Het zou daarbij onder meer gaan om financiering van een (door de politie onderschepte) partij van vierduizend kilo cocaïne in Antwerpen en de smokkel van synthetische drugs naar Australië.
Memphis Depaay en assistent-bondscoach Edgar Davids zijn dikke vrienden van de van moord verdachte ex voetballer van Ajax Quincy Promes. Samen thuis, samen uit onder het motto ‘Ons kent ons’. Dit keer nog in juni van dit jaar. Gezellig, een potje voetbal met z’n drieën in Afrika.

https://nos.nl/l/2433574 (aanklikken of in browser plakken)

Is het toeval of niet dat ik lang geleden die Edgar Davids al niet mocht? Ik vind hem zelfs als Zwartepiet nog niet deugen. En sinds dat Memphis Depaay bij PSV speelde mocht ik diezelfde misselijke aap ook al niet. Over Quincy Jones kan ik niks zeggen. Ik weet te weinig van hem, behalve dat hij een goede voetballer is en nu van poging moord wordt verdacht.

Volgens de NOS is de maximale straf voor poging tot moord 20 jaar. Promes komt er echter met een lichte straf vanaf, inclusief met wat voorwaardelijk.

De tenlastelegging van ‘poging tot moord’ slaat nergens op en is gebaseerd op een wensdenken van Promes dat hij in zijn woede heeft uitgesproken. Blijft over het steken met een mes in de knie van zijn neef. Zo goed als Promes is met voetballen, zo onzuiver is hij met het steken van een mes. Met zijn verdediging door top advocaat Sprong is deze kwestie slechts een wassenneus.

Als de rechter daar geen rekening mee houdt, zouden de facto alle mohammedanen (vies woord voor moslims) moeten worden opgepakt en veroordeeld. Als dat zou kunnen! Het liefst tot het brandende Hellevuur waarin zij eeuwig mogen schroeien en het uitschreeuwen van de pijn. Precies dat wat deze mislukte achterlijke mensensoort ons toewenst als niet-moslims.

𝗠𝗢𝗦𝗟𝗜𝗠𝗦 𝗭𝗜𝗝𝗡 𝗣𝗔𝗥𝗔𝗦𝗜𝗘𝗧𝗘𝗡 𝗢𝗣 𝗢𝗡𝗭𝗘 𝗞𝗘𝗡𝗡𝗜𝗦𝗘𝗖𝗢𝗡𝗢𝗠𝗜𝗘 𝗘𝗡 𝗕𝗘𝗦𝗖𝗛𝗔𝗩𝗜𝗡𝗚.
Hans v d Mortel sr

Logisch dat moslims homo's verafschuwen

Mohammedanen (vies woord voor moslims), waaronder Marokkanen, hebben een afschuw van homo's omdat zij zichzelf daarin herkennen.

Het is immers genoegzaam bekend dat de meeste homoseksuele handelingen niet toevallig onder moslims gepleegd worden. Ook niet zo verwonderlijk als wij bedenken dat binnen de achterlijke primitieve heidense cultuur Islam die vanuit het woestijntijdperk is komen overwaaien naar onze westerse kenniseconomie en beschaving, neuken voor het huwelijk verboden is. Handbediening ligt dan voor het afrukken. Het als aanhanger van de vieze gore historische pedofiele sadistische oorlogsmisdadiger Mohammed het samen doen met je mede moslim, heeft de voorkeur. Om daar wat tegenin te brengen hebben islamitische geleerden binnen de smerige hypocriete heidense achterlijke kutreligie Islam het volgende bedacht.

Afbeelding

Iedere mohammedaan (vies woord voor moslim) heeft het islamitische recht om een schijnhuwelijk aan te gaan. Wat houdt dit in? Welnu, je trouwt als moslimman met de eerste de beste kopvod (vies woord voor islamitische hoofddoek), neukt je bruid vervolgens plat in de nacht - handeling en leeftijd geoorloofd vanaf 9 jaar naar het voorbeeld van de vieze pedofiele historische profeet. De volgende dag ga je van haar scheiden, en klaar is Ahmed, maar meestal Mohammed. Alles geheel volgens de islamitische wet die overal een oplossing voor heeft, en al helemaal voor de seksuele problemen van de moslimman en ook de moslimvrouw die weleens wat anders wil dan steeds maar weer het uiterste te vragen van haar door haarzelf bediende harde clitoris.

De mannelijke moslim zal doorgaans een overeengekomen bedrag moeten betalen aan zijn eendagsbruid. Ik ben geen geestelijk ontspoorde huichelachtige persoon (moslim), dus ik ken het tarief niet voor de islamitische huwelijkshoer.

Voor de tarievenlijst van '𝑀𝑜𝑠𝑙𝑖𝑚𝑎 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑒́𝑒́𝑛 𝑛𝑎𝑐ℎ𝑡',, kunnen uitsluitend moslims die het sjorren en hun homo seksuele gedrag beu zijn, zich wenden tot de plaatselijke 𝑖𝑚𝑎𝑚, 𝑎𝑦𝑎𝑡𝑜𝑙𝑙𝑎ℎ, 𝑚𝑜𝑒𝑓𝑡𝑖, 𝑘𝑎𝑙𝑖𝑒𝑓, 𝑚𝑎ℎ𝑑𝑖, 𝑎𝑏𝑜𝑒𝑛𝑎, 𝑜𝑓 𝑚𝑜𝑙𝑙𝑎ℎ.
Hans v d Mortel sr

Het taboe op de logica: een religie aanhangen

Afbeelding

Vandaag is het zondag.

De eerste werkdag van God. Hoe begon het ook alweer? God kwam op het onzalige idee zijn saaie leven, leven in te blazen door een universum te creëren waarin de mens de verliezende hoofdrol zal en MOET vervullen. Want alles is van tevoren bepaalt. Logisch. Een auto zonder wielen rijdt niet. Vandaar de wielen eronder en niet erboven. Wordt hij gedragen door een luchtkussen, is het geen auto meer en krijgt hij een andere benaming.

God heeft dan ook volgens de achterlijkheid die er vooral springt bij mohammedanen (vies woord voor moslims) 99 namen. Opvallend is dat de honderdste naam ontbreekt. Wat is de oorzaak? Gebrek aan fantasie of een optredend moeheidsverschijnsel bij Allah, of de absurde dwaze gedachte bij het moslimvolk dat Allah voor zichzelf werkelijk 99 namen heeft bedacht, of - logischer - niet tot honderd kan tellen?

Ieder weldenkend mens met enige kennis van de 'heilige' boeken weet dat de god van de eerste mens Adam, van Mozes, Abraham en van ALLE mohammedanen (vies woord voor moslims. Net zoals de kopvod een vies woord is voor de religieuze afstotende hoofddoek in onze beschaving) slechts één naam heeft: JHWH (spreek uit JèHoWáH). De enige echte ware exclusieve naam onder de vele goden. Het Hindoeïsme herbergt zelfs miljoenen goden. Daar kunnen ze niet genoeg van krijgen. Zelfs een witte koe loopt daar als god vaak in de weg en houdt het verkeer onnodig op. Ook ratten zijn in grote aantallen heilig. Waarom? Omdat zij een god vertegenwoordigen.

Hindoeïsme is een religie die overigens kan wedijveren met de smerigheid van islam. Aanhangers van deze menselijke ontsporing van de geest beschouwen de meest vuile verontreinigde rivier in de wereld, de Ganges, waar het niet aankomt op het in acht nemen van hygiëne en gezondheid in het algemeen, als een heilige rivier waarin de mens die daarin een bad neemt overigens niet gevrijwaard is van de vele stront uitwerpselen door mensen en levensgevaarlijke chemische afvalproducten. De Hindoe mens wordt daar gelukkig van.

Een gezond mens van lichaam en geest zal daarom nooit en te nimmer een religie aanhangen.
Plaats reactie